Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg
- Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 3213193, , fax. 91 3215995
- Data zamieszczenia: 2020-11-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 3213193, , fax. 91 3215995
REGON: 81168429000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla Centrum Usług Wspólnych" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Świnoujście. Na przedmiot zamówienia składają się 4 zadania: Zadanie nr 1: Zakup i dostawa serwera. Zadanie nr 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Zadanie nr 3: Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego. Zadanie nr 4: Zakup i dostawa drukarek laserowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio załączniki: do zadania nr 1 - Załącznik nr 7 do siwz; do zadania nr 2 - Załącznik nr 8 do siwz; do zadania nr 3 - Załącznik nr 9 do siwz; do zadania nr 4 - Załącznik nr 10 do siwz. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na adres: Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w Rozdziale V pkt 6 siwz, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. formularz należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz). Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców) oraz nazwy Podwykonawców (jeśli są znane). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) formularz cenowy dla każdego złożonego zadania stanowiącego załącznik od 7 do 10. Ww. formularz należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa środków czystości z podziałem na części.
Dodano: 2019-04-26 - Dostawa sprzętu elektronicznego dla realizacji projektu Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość
Dodano: 2018-01-30 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2400 i Rimage 2000i oraz zestaw do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2018-01-19 - Dostawa sprzętu elektronicznego dla realizacji projektu Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość
Dodano: 2018-01-09 - Dostawa artykułów informatycznych, tuszów, tonerów, niszczarek i drukarek dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach
Dodano: 2017-08-21