Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" ogłasza przetarg
- Adres: 70780 Szczecin, ul. Mączna
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 918 806 260 , fax. 918 806 203
- Data zamieszczenia: 2017-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
ul. Mączna 4
70780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 918 806 260, fax. 918 806 203
REGON: 29141100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów informatycznych, tuszów, tonerów, niszczarek i drukarek dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów informatycznych, tuszów, tonerów, niszczarek i drukarek dla SPS ZOZ „Zdroje” w pakietach”. (kod CPV: 30213300-8 – komputer biurkowy, 30232110-8 – drukarki laserowe, 30000000-9). 2. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 części zwanych pakietami. Szczegółowe wymagania i dokładny opis produktów znajduje się w załączniku od nr 1.1 do nr 1.4 „Szczegółowa oferta cenowa” (Pakiety od nr 1 do nr 4). 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących minimum jeden z pakietów wskazanych poniżej. Ofertę należy złożyć na wszystkie produkty objęte danym pakietem. Lp. Nr pakietu Nazwa Pakietu 1. Nr 1 Tonery i tusze do urządzeń drukujących - nieoryginalne 2. Nr 2 Materiały informatyczne 3. Nr 3 Niszczarki 4. Nr 4 Drukarki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Celem wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) odpowiedni załącznik od nr 1.1 do nr 1.4 „Szczegółowa oferta cenowa” –odpowiedni pakiet, w którym wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia; 2) w zakresie Pakietu nr 1 - oświadczenie, że nieoryginalne tonery są nieregenerowane (w 100% nowe) z wyłączeniem tonerów do drukarek typu Samsung CLP -310, Samsung ML 1845, Samsung M 2020, Samsung ML 2160, HP Color LJ CP 1025, HP P2035dn, HP DJ D1460/1560 Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego 1) Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 – 1.4 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 4 i pkt 5 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców – oświadczenie na załączniku nr 1.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych dla Centrum Usług Wspólnych"
Dodano: 2020-11-10 - Zakup i dostawa środków czystości z podziałem na części.
Dodano: 2019-04-26 - Dostawa sprzętu elektronicznego dla realizacji projektu Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość
Dodano: 2018-01-30 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek Rimage Everest 2400 i Rimage 2000i oraz zestaw do DPI 4101 Disc Publisher Primera dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2018-01-19 - Dostawa sprzętu elektronicznego dla realizacji projektu Edukacja w Gminie Sławno szansą na udaną przyszłość
Dodano: 2018-01-09