Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu medycznego: 1. Defibrylator – 5 szt. 2. Urządzenie do uciskania klatki piersiowej – 2 szt.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 88-200 Radziejów, Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48542856200 , fax. +48542853701
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Szpitalna 3
    88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48542856200, fax. +48542853701
    REGON: 91033303600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu medycznego: 1. Defibrylator – 5 szt. 2. Urządzenie do uciskania klatki piersiowej – 2 szt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania dostawę sprzętu medycznego podzielonego na dwa zadania: 1) Zadanie I: Defibrylator – 5 szt. 2) Zadanie II: Urządzenie do uciskania klatki piersiowej – 2 szt. - dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie. 2. Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować przedmiot zamówienia zgodnie z parametrami, opisanymi w specyfikacji - załącznik nr 2 i 2a do siwz. 3. Zamawiający wymaga złożenia dokumentu wystawionego przez producenta (np. instrukcja obsługi, katalog itp. w języku polskim) potwierdzajacego spełnienie warunków tj. Parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. Każdy parametr musi zostać oznaczony ww dokumencie, treść zaznaczona numerem, którego zadania dotyczy ( numeracja zgodna z numerami poszczególnych parametrów określonych w załączniku nr 2 i 2 a). 4. Termin płatności wynosi do 14 dni licząc od daty wykonania zamówienia i doręczenia Zamawiającemu faktury VAT. 5. Informacja dotycząca ofert wariantowych. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych w rozumieniu art. 83 Pzp. 5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających. 1) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 Pzp. 6. Informacja na temat zastosowania aukcji elektronicznej. 1) Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7. Informacja na temat umowy ramowej. 1) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 8. Informacja na temat ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 1) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość wykonania części zamówienia przez podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca w przypadku planowanego powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest podać w oświadczeniu Wykonawcy o zakresie dostaw zleconych do wykonania podwykonawcom zakres przewidzianych do wykonania przez nich części zamówienia. W przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawców jak za własne. 10. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33182100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach