Przetargi.pl
Wymiana tafli szkła z fusingiem w fontannie zlokalizowanej na inowrocławskim Rynku

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, aleja Ratuszowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 555 250 , fax. 523 555 233
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    aleja Ratuszowa 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 555 250, fax. 523 555 233
    REGON: 59636900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana tafli szkła z fusingiem w fontannie zlokalizowanej na inowrocławskim Rynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana tafli szkła z fusingiem w fontannie zlokalizowanej na inowrocławskim Rynku. Fontanna znajduję się w strefie „A” objętej ochroną konserwatorską. Zamawiający wymaga, aby nowa tafla szkła z fusingiem była identyczna z przeznaczoną do wymiany. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) demontaż opraw oświetleniowych żarowych mosiężnych i zabezpieczenie instalacji LED White; 2) zabezpieczenie dysz dynamicznych i demontaż płyt granitowych; 3) demontaż i utylizację tafli szkła; 4) montaż nowej tafli szkła (10 mm, 8 warstwowego laminowanego krawędziowego szkła hartowanego) wraz z ozdobnym fusingiem; przed montażem należy przedstawić Zamawiającemu wykonaną taflę szkła z fusingiem i uzyskać jego akceptację; 5) montaż zdemontowanych opraw i dysz; 6) położenie posadzki z płyt granitowych wielobocznych o obwodzie do 15 m/m2 (wcześniej zdemontowanych); 7) uruchomienie fontanny; 8) uporządkowanie terenu robót, zaplecza i otoczenia. 3.Wskazane jest, aby przed złożeniem oferty wykonawca dokonał wizji lokalnej. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji jakości na okres co najmniej 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru bez wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45441000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach