Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
- Data zamieszczenia: 2018-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
ul. Wojska Polskiego 16
83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
REGON: 19168640800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, monitorów i licencji na oprogramowanie biurowe oraz urządzeń sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, monitorów i licencji na oprogramowanie biurowe oraz urządzeń sieciowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowych zestawów komputerowych z oprogramowaniem i monitorów, licencji na oprogramowanie biurowe, a także zasilacza awaryjnego UPS oraz urządzeń sieciowych switch i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania tj. Zadanie 1: „Zakup i dostawa 15 komputerów stacjonarnych z oprogramowaniem, 16 monitorów, jednego zasilacza awaryjnego UPS oraz jednego urządzenia sieciowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim” Zadanie 2: „Zakup i dostawa 7 licencji na oprogramowanie biurowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim” 3. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów Dla zadania nr 1: – dla komputerów dokument potwierdzający, że jednostka centralna została wyprodukowana lub podzespoły wyprodukowane są zgodnie ze standardem ISO-9001:2008 oraz ISO-14001 lub równoważny, lub oświadczenie dostawcy że jednostka centralna jest zgodna z w/w certyfikatami. - dla monitorów, zasilacza awaryjnego UPS i urządzenia sieciowego - europejskiej deklaracji zgodności CE , lub oświadczenie dostawcy że sprzęt spełnia w/w wymagania. UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w wymagania. Wybrany przez Zamawiającego Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć wymagane dokumenty przed podpisaniem umowy. 4. Wszędzie, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane - Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 5. Wszystkie wymagalne certyfikaty mogą być w języku angielskim, natomiast oświadczenia muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres: dla zadania nr 1: 3 lata gwarancji dla komputerów i monitorów, dla zasilacza awaryjnego UPS 2 lata gwarancji i 6 m-cy dla zestawu baterii oraz 1 rok gwarancji dla jednego urządzenia sieciowego liczonej od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru sprzętu. W przypadku awarii dyski twarde zostają u Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1A , 1B, do SIWZ wraz z formularzem cenowym załącznik nr 6A, 6B do SIWZ (cz. I- wycena -dokument ten nie podlega uzupełnieniu ani poprawieniu przez Wykonawcę). 2) oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-05-24 - Dostawa laptopów, komputerów stacjonarnych, monitorów oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK „Cyfrowa szkoła” dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia pracowni
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK „Cyfrowa szkoła” dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia pracowni
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa sprzętu i materiałów informatyki na potrzeby Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku
Dodano: 2020-10-02 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO DO KPP W PRUSZCZU GDAŃSKIM ORAZ KMP W SŁUPSKU.
Dodano: 2020-07-17 - dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2019-12-02 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 oraz materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć
Dodano: 2019-11-18 - Wdrożenie systemu WiFi w budynku biurowym przy ul. Witomińskiej 29 w Gdyni
Dodano: 2019-09-24 - dostawa taśm LTO-6 na potrzeby Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2019-04-04