Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-819 Gdańsk, ul. Okopowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 47 74 14 945, 47 74 14 817, , fax. 47 74 14 810
- Data zamieszczenia: 2020-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
ul. Okopowa 15
80-819 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 47 74 14 945, 47 74 14 817, , fax. 47 74 14 810
REGON: 19123609400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPRZĘTU TELEINFORMATYCZNEGO DO KPP W PRUSZCZU GDAŃSKIM ORAZ KMP W SŁUPSKU. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu teleinformatycznego do KPP w Pruszczu Gdańskim oraz KMP w Słupsku zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – specyfikacja techniczna - na zadania: 1, 2, 3. ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PODZIELONE NA CZĘŚCI: 1) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: Dostawa sprzętu informatycznego w postaci komputerów stacjonarnych, monitorów i skanerów. 2) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek jednostanowiskowych. 3) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 3: Dostawa telefonów IP oraz urządzeń typu switch. Przedmiot postępowania dla zadania nr 1 – komputery objęty jest wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. (Dz.U.2019, poz.1751), poz. nr 60. Przedmiot postępowania dla zadania nr 2, 3 nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. (Dz.U.2019, poz.1751). ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE PRAWO OPCJI W ZADANIACH NR 1 i 2, gwarantując dostawę przedmiotu umowy w wartościach minimalnych. Rozszerzenie zamówienia w zakresie objętym opcją uzależnione będzie potrzebami Zamawiającego. Dostarczony przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, sprzęt musi posiadać oznakowanie CE. Wykonawca zapewni pełną dokumentację techniczną standardowo dostarczaną przez producentów. Dokumentacja ta dostarczona będzie w języku polskim. Wymagania gwarancyjne i serwisowe zostały określone w Załączniku nr 2 do Umowy. Za datę wykonania przedmiotu umowy przyjmuje się datę podpisania bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO i WYKONAWCY protokołu odbioru dostawy/usługi. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ, w tym projekcie umowy stanowiącym jej integralną część. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Wymagany termin realizacji zamówienia – 30 dni od daty podpisania umowy. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A)Formularz Oferty (zał. nr 2); Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach wraz z wykazem asortymentowym zał. nr 1 do SIWZ na zadania: 1, 2 lub 3 (odpowiednio do zadań na które złożono ofertę) POWYŻSZE DOKUMENTY NIE PODLEGAJĄ UZUPEŁNIENIU I ICH NIEZŁOŻENIE SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY !!!! W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 U-pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca składa to oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art.86 ust. 5./zał.3/2/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-05-24 - Dostawa laptopów, komputerów stacjonarnych, monitorów oraz oprogramowania biurowego w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK „Cyfrowa szkoła” dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia pracowni
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych oraz narzędzi TIK „Cyfrowa szkoła” dla uczniów niezbędnych do realizacji zajęć i programów nauczania oraz w celu wyposażenia pracowni
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa sprzętu i materiałów informatyki na potrzeby Komendy Miejskiej PSP w Gdańsku
Dodano: 2020-10-02 - dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2019-12-02 - Dostawa materiałów biurowych niezbędnych do realizacji zajęć w roku szkolnym 2019-2020 oraz materiałów dydaktycznych (drobnego wyposażenia) dla uczniów do realizacji zajęć
Dodano: 2019-11-18 - Wdrożenie systemu WiFi w budynku biurowym przy ul. Witomińskiej 29 w Gdyni
Dodano: 2019-09-24 - dostawa taśm LTO-6 na potrzeby Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2019-04-04 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Politechniki Gdańskiej w 2019 r.
Dodano: 2019-01-17