Przetargi.pl
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW GMINY DZIEMIANY W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

Gmina Dziemiany ogłasza przetarg

  • Adres: 83-425 Dziemiany, ul. 8 Marca
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 880 022 , fax. 586 880 128
  • Data zamieszczenia: 2020-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dziemiany
    ul. 8 Marca 3
    83-425 Dziemiany, woj. pomorskie
    tel. 586 880 022, fax. 586 880 128
    REGON: 19167513200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dziemiany.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW GMINY DZIEMIANY W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów na zasadzie art. 5 a ustawy z dnia 20.06.1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz. U. 2018 poz. 295 ze zm.) z i do placówki oświatowej z terenu gminy Dziemiany. Zamówienie obejmuje usługi transportowe osobowe w zakresie dowozu uczniów do placówki szkolnej zlokalizowanej w miejscowości Dziemiany, tj. do Zespołu Kształcenia i Wychowania, mieszczącego się przy ul. Wyzwolenia 20, 83-425 Dziemiany. 3.2. Wykonawca jest zobowiązany realizować przewóz co najmniej 2 autobusami rano jak i w godzinach popołudniowych. Dowóz uczniów do placówki odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, ustalone zgodnie z właściwymi przepisami tj. w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.), a w przypadku jego zmiany uchylenia lub zastąpienia, zgodnie z właściwymi nowymi przepisami prawa. 3.3. Dowóz dzieci odbywać się będzie z miejsca zamieszkania (według ustalonych przystanków) do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania, zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć lekcyjnych w roku szkolnym 2020/2021, tj. od dnia 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. 3.4. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług w okresie ich trwania poprzez punktualny, bezpieczny, sprawny i bezawaryjny dowóz uczniów każdego dnia roboczego za wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych, dwoma sprawnie technicznymi autobusami. W przypadku awarii wyznaczonego pojazdu zapewni pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne. Liczba miejsc siedzących w autobusie winna być dostosowana do liczby dzieci objętych dowozem na danej trasie. Zestawienie ilości dowożonych uczniów stanowi załącznik do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w w/w wykazie w zakresie liczby uczniów. 3.6. Zamówienie obejmuje planowane, następujące trasy: Dowóz na zajęcia lekcyjne oraz odwóz po zajęciach lekcyjnych do miejsc zamieszkania: - Szablewo – Jastrzębie – Czarne – Dębina – Piechowice - Dziemiany – 56 uczniów, - Białe Błota – Trzebuń – Dziemiany – 35 uczniów, - Raduń Osiedle – Raduń – Kalwaria – Dziemiany – 52 uczniów. Łączna liczba dowożonych uczniów: 143. 3.7. Wskazane w pkt 3.6 trasy dowozów mogą ulec zmianie. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorem szkoły na tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego (rozkład jazdy). 3.8. Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi. Pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę muszą posiadać ubezpieczenie OC i NW oraz aktualny przegląd techniczny. Zamawiający ma prawo na każdym etapie wykonywania umowy zweryfikować w/w okoliczności oraz nie wyrazić zgody na świadczenie usług przez Wykonawcę, jeżeli stan pojazdu lub stan kierowcy budzą uzasadnione wątpliwości. Braki te mogą stanowić podstawę do odstąpienia od Umowy. 3.9. W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Czas podstawienia pojazdu zgodny z czasem wskazanym w ofercie jednak nie może być dłuższy niż 120 minut. 3.10. Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. 3.11. Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów i godzin. W uzasadnionych przypadkach, wynikających w szczególności z harmonogramu zajęć szkolnych Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w rozkładzie jazdy. Dokładny harmonogram przewozów zostanie ustalony z przewoźnikiem, który w ramach postępowania złoży najkorzystniejszą ofertę. 3.12. Rozliczenie usługi następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście sprzedanych przez Wykonawcę biletów miesięcznych (zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę miesięcznym wykazem potwierdzonym przez dyrektora placówki oświatowej). 3.13. Łączna liczba uczniów (biletów miesięcznych) może ulec zmianie w stosunku rocznym o ± 10%. 3.14.1. Stosowanie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, to jest kierowców autobusów. 3.14.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, c) innych dokumentów, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach