Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 3707100 , fax. 34 3707170
- Data zamieszczenia: 2016-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 34 3707100, fax. 34 3707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera, przełączników zarządzalnych warstwy 2, akcesoriów komputerowych i oprogramowania - 14 części, na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera, przełączników zarządzalnych warstwy 2, akcesoriów komputerowych i oprogramowania - 14 części, na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy: CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i skanera CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa licencji dostępowych do posiadanego środowiska opartego o oprogramowanie Microsoft Windows Serwer 2012 lub równoważnych CZĘŚĆ 3: Zakup i dostawa akcesoriów komputerowych CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa przełączników zarządzalnych warstwy 2 dla sieci wewnętrznej Urzędu Miasta Częstochowy CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa przełączników zarządzalnych warstwy 2 dla sieci zarządzającej Urzędu Miasta Częstochowy CZĘŚĆ 6: Zakup i dostawa serwera CZĘŚĆ 7: Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office 2016 CZĘŚĆ 8: Zakup i dostawa stacji graficznych CZĘŚĆ 9: Zakup i dostawa oprogramowania do projektowania graficznego CZĘŚĆ 10: Zakup i dostawa pamięci operacyjnej do serwera CZĘŚĆ 11: Zakup i dostawa zestawów komputerowych CZĘŚĆ 12: Zakup i dostawa komputerów przenośnych CZĘŚĆ 13: Zakup i dostawa tabletu CZĘŚĆ 14: Zakup i dostawa drukarek laserowych kolorowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji pn.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Termin wykonania zamówienia: - dla części 1-3, 7-14: 14 dni od daty podpisania umowy, - dla części 4-6: 30 dni od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: - dla CZĘŚCI 1: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), - dla CZĘŚCI 2: 3.900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych), - dla CZĘŚCI 3: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych), - dla CZĘŚCI 4: 2.700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych), - dla CZĘŚCI 5: 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), - dla CZĘŚCI 6: 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych), - dla CZĘŚCI 7: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych), - dla CZĘŚCI 8: 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych), - dla CZĘŚCI 9: 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych), - dla CZĘŚCI 10: 50,00 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), - dla CZĘŚCI 11: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych), - dla CZĘŚCI 12: 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt złotych), - dla CZĘŚCI 13: 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych), - dla CZĘŚCI 14: 100,00 zł (słownie: sto złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu RTV dla 4 WOG w podziale na 8 zadań.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa urządzeń biurowych
Dodano: 2014-07-03 - Dostawa urządzeń biurowych
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa urządzeń biurowych
Dodano: 2014-01-23 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych i kolektora danych.
Dodano: 2013-11-26 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH W RAMACH PROJEKTU NOWOCZESNOŚĆ, POSTĘP, INTEGRACJA - ROZWÓJ BACK OFFICE W STAROSTWIE POWIATOWYM W GLIWICACH
Dodano: 2012-11-21 - Dostawa systemu kopiująco-drukująco-skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników.
Dodano: 2010-11-19 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby MZDiT w Częstochowie
Dodano: 2010-10-07 - Sprzedaż oraz dostawa do Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21 - 3 szt. cyfrowych kopiarek wielofunkcyjnych
Dodano: 2010-07-15