Powiat Gliwicki ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego 17
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 332 66 20 , fax. 32 332 66 47
- Data zamieszczenia: 2012-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
ul. Zygmunta Starego 17 17
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 332 66 20, fax. 32 332 66 47
REGON: 27625498500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgliwicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W GLIWICACH W RAMACH PROJEKTU NOWOCZESNOŚĆ, POSTĘP, INTEGRACJA - ROZWÓJ BACK OFFICE W STAROSTWIE POWIATOWYM W GLIWICACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia kopiująco - drukująco - skanującego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach, w ramach projektu Nowoczesność, postęp, integracja - rozwój back office w Starostwie Powiatowym w Gliwicach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgliwicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, serwera, przełączników zarządzalnych warstwy 2, akcesoriów komputerowych i oprogramowania - 14 części, na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu RTV dla 4 WOG w podziale na 8 zadań.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa urządzeń biurowych
Dodano: 2014-07-03 - Dostawa urządzeń biurowych
Dodano: 2014-07-01 - Dostawa urządzeń biurowych
Dodano: 2014-01-23 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych i kolektora danych.
Dodano: 2013-11-26 - Dostawa systemu kopiująco-drukująco-skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników.
Dodano: 2010-11-19 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby MZDiT w Częstochowie
Dodano: 2010-10-07 - Sprzedaż oraz dostawa do Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21 - 3 szt. cyfrowych kopiarek wielofunkcyjnych
Dodano: 2010-07-15