Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek

Gmina Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7605200 , fax. 32 7605280
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7605200, fax. 32 7605280
    REGON: 27625545300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych a) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 1- 1 sztuka, b) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 2- 2 sztuki, c) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 3- 2 sztuki. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych wymagań wobec urządzeń wielofunkcyjnych określa Dodatek nr 5 do SIWZ. 2. Zamówione urządzenia zostaną dostarczone do siedzib Zamawiającego t.j. przy ul. Jana Pawła II 10 Siemianowice Śląskie i przy ul. Michałkowicka 105 Siemianowice Śląskie we wskazanych ilościach przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, zainstalowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, uruchomione, sprawdzone oraz przekazane Zamawiającemu przez upoważnionych pracowników Wykonawcy. W dniu dostarczenia przedmiotu umowy Wykonawca na swój koszt przeszkoli pracowników Zamawiającego, w siedzibach Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia. 3. Wykonawca w dniu odbioru przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowego korzystania z urządzeń a w szczególności dokumenty gwarancyjne i instrukcje dotyczące przedmiotu umowy w języku polskim. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na przedmiot umowy gwarancji na okres: a) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 1- co najmniej 3 lata z limitem minimum 300 000 kopii A4, b) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 2- co najmniej 3 lata z limitem minimum 150 000 kopii A4 na każde z urządzeń; c) Urządzenie wielofunkcyjne Typ 3- co najmniej 3 lata z limitem minimum 150 000 kopii A4 na każde z urządzeń; wraz z obsługą serwisową na czas udzielenia gwarancji, który zaczyna się od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołów odbioru urządzeń bez uwag. 5. Wykonawca w okresie gwarancji, będzie wykonywał bezpłatne przeglądy serwisowe przedmiotu umowy zgodnie z umową i na warunkach w niej określonych. 6. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty Opis oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych stanowiący Dodatek nr 6 do SIWZ (Załącznik nr 5 do oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach