Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-959 Olsztyn, ul. Mickiewicza 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5349771 , fax. 089 523 67 59
- Data zamieszczenia: 2014-10-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Olsztynie
ul. Mickiewicza 1 1
10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5349771, fax. 089 523 67 59
REGON: 01251326200091 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia w Olsztynie oraz podległych placówek terenowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia w Olsztynie przy ul. Mickiewicza 1, niżej wymienionego sprzętu komputerowego: 1 - Terminale z monitorem - 115 szt. 2 - Komputery PC (AIO) - 10 szt. 3 - Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne A3 - 1 szt. 4 - Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne A4 - 1 szt. 5 - Drukarki laserowe - 23 szt. 6 - Drukarka atramentowa A3 - 1 szt. 7 - Serwery - 2 szt. 8 - Skanery sieciowe 2 szt. 9 - Notebooki - 2 szt. 10 - UPS-y - 2 szt. 11 - Dyski do serwera HP DL120G5 - 34 szt. 12 - Pamięci RAM do serwera HP DL120G5 - 68 szt. 13 - Przełącznik sieciowy LAN - 1 szt. 14 - Głośniki - 2 szt. (zestawy) 15 - Licencje Windows 7/8 lub równoważne - 8 szt. 16 - System operacyjny MS Windows Server 2012 Standart lub równoważny - 15 szt. 17 - Licencje do MS Windows Server 2012 RDS CAL per user lub równoważne - 108 szt. 18 - Bębny światłoczułe do drukarek Lexmark- 25 szt. 19 - Bębny światłoczułe do drukarek OKI - 4 szt. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy w opakowaniach producenta, jednorodny w danej pozycji, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 roku. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne sprzętu zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć wypełnioną Specyfikację techniczną zaoferowanego sprzętu (Załącznik Nr 7 do SIWZ ). 5. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający ich całość i nienaruszalność do siedziby Zamawiającego tj. Oddziału Regionalnego KRUS w Olsztynie, przy ul. Mickiewicza 1, wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302311008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie, dostawę i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu do realizacji projektu pn. Iława on-line. Etap I - bezpieczeństwo i informacja. Postępowanie znak ZP.271.14.2014.
Dodano: 2014-05-29 - dostawa i montaż: Systemu łączności cyfrowej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu wraz z wyposażeniem ambulansów służącym organizacji powiadamiania o wyjeździe oraz systemowi wspomagania decyzji, transmisji danych i lokalizacji zespołów wyjazdowych Działu Ratownictwa Medycznego
Dodano: 2013-02-19 - Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i jego instalacja.Postępowanie znak: Ośw-341/4/2011
Dodano: 2011-03-14 - Zakup sprzętu komputerowego i audiowizualnego oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu Unowocześnienie bazy dydaktycznej optymalizującej procesy kształcenia szkół podstawowych i gimnazjalnych w Gminie Morąg.
Dodano: 2009-09-09