Przetargi.pl
Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i jego instalacja.Postępowanie znak: Ośw-341/4/2011

Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 649 01 10 , fax. 89 649 46 27
  • Data zamieszczenia: 2011-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 649 01 10, fax. 89 649 46 27
    REGON: 51035996000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl w zakładce zamówienia publiczne/zamówienia w innych jednostkach
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania i jego instalacja.Postępowanie znak: Ośw-341/4/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Część I - sprzęt komputerowy i oprogramowanie systemowe: a) Zestaw komputerowy z preinstalowanym WINDOWS 7 prof. oraz Office 2010 (Office dla szkół wersja edukacyjna) - 30 szt. z podziałem na jednostki: b) - SP nr 2 - 10 szt., SP nr 3 - 10 szt., SP nr 4 - 10 szt. c) Notebook z preinstalowanym WINDOWS 7 prof. oraz Office 2010 (Office dla szkół i przedszkoli wersja edukacyjna, dla MZOSiP wersja podstawowa) - 66 szt. z podziałem na jednostki: d) - SP nr 2 - 12 szt., SP nr 3 - 12 szt., SP nr 4 - 12 szt., GS nr 1 - 12szt., GS nr 2 - 12 szt., PM nr 2 - 1 szt., PM nr 3 - 1 szt., PM nr 4 - 1 szt., PM nr 5 - 1 szt., PM nr 6 - 1 szt., MZOSiP - 1 szt., e) Oprogramowanie antywirusowe licencja grupowa - 5szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, f) Oprogramowanie antywirusowe 5 szt., z podziałem na jednostki: PM nr 2, PM nr 3, PM nr 4, PM nr 5, PM nr 6, g) Oprogramowanie chroniące młodzież przed dostępem do treści niepożądanych w Internecie (np. pornografia, przemoc, rasizm itp.) - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, h) Tablica multimedialna zestaw (tablica, projektor, uchwyt ścienny - wszystkie elementy muszą być ze sobą kompatybilne) - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2. 2) Część II - arkusz organizacji roku dla szkół i przedszkoli (licencja bezterminowa) - łącznie 10 szt. z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, PM nr 2, PM nr 3, PM nr 4, PM nr 5, PM nr 6, oraz zbiorczy arkusz organizacyjny dla MZOSiP - 1 szt. - licencja bezterminowa. 3) Część III - platforma edukacyjna - program wraz z licencją startową na użytkowanie oraz dostęp do programu dla 3.000 osób do końca 2011 roku - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2, 4) Część IV- dziennik elektroniczny z urządzeniem, które wczytuje dane z wersji papierowej do komputera (wszystkie elementy musza być ze sobą kompatybilne) - program wraz z licencją startową na użytkowanie oraz dostęp do pełnej informacji (oceny, frekwencja, uwagi, dane osobowe użytkownika itp.) dla 3.000 osób do końca 2011 r., w tym możliwość zdalnego dostępu do programu (poza placówką edukacyjną) dla 680 osób wskazanych przez Zamawiającego, również do końca 2011 r. Aktywacja zdalnego dostępu do programu w terminie ustalonym przez Zamawiającego. - 5 szt., z podziałem na jednostki: SP nr 2, SP nr 3, SP nr 4, GS nr 1, GS nr 2. 2. Miejscem wykonania zamówienia są poszczególne jednostki, według szczegółowego podziału w § IV - odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po dostawie sprzętu i oprogramowania do poszczególnych jednostek. Upoważniony do odbioru jest Dyrektor danej jednostki lub osoba przez niego wskazana. Wykonawca dostarczy towar według podziału zawartego w § IV ust. 1, pod następujące adresy: 1) SP nr 2 - Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 2 ul. Andersa 7, 14-200 Iława, 2) SP nr 3 - Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 3 ul. Niepodległości 11A, 14-200 Iława, 3) SP nr 4 - Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 4 ul. Skłodowskiej - Curie 31, 14-200 Iława, 4) GS nr 1 - Samorządowe Gimnazjum nr 1 ul. Kościuszki 2, 14- 200 Iława, 5) GS nr 2 - Samorządowe Gimnazjum nr 2 ul. Wiejska 11, 14- 200 Iława, 6) PM nr 2 - Przedszkole Miejskie Nr 2 ul. Kasprowicza 3, 14-200 Iława, 7) PM nr 3 - Przedszkole Miejskie Nr 3 ul. Kościuszki 22A, 14-200 Iława, 8) PM nr 4 - Przedszkole Miejskie Nr 4 ul. Dąbrowskiego 17B, 14-200 Iława, 9) PM nr 5 - Przedszkole Miejskie Nr 5 ul. 22A, 14-200 Iława, 10) PM nr 6 - Przedszkole Miejskie Nr 6 ul. Kościuszki 22A, 14-200 Iława, 11) MZOSiP - Miejski Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Niepodległości 13,14-200 Iława, 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, rodzaj sprzętu wraz z oprogramowaniem oraz jego wyposażeniem, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące funkcjonowania oraz parametrów technicznych określa Formularz Ofertowy wzór nr 1, 1a, 1b, 1c będący załącznikiem do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, iż nie posiada zaświadczenia z Urzędu Skarbowego, iż sprzęt komputerowy będzie wykorzystany do celów edukacyjnych. 5. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określane we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30.23.11.00-8 - komputery, 30.21.31.00 - 6 - notebooki,30.24.10.00-0 - oprogramowania komputerowe, 30.24.12.00-2 oprogramowania aplikacyjne, 30.24.17.00-7 - oprogramowania multimedialne, 30.24.21.00-8 oprogramowania antywirusowe. 6. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania kompatybilności (bezpieczeństwo, stabilność i wydajność) nowych komputerów z istniejącym systemem plików w oparciu o system domen środowiska Microsoft Windows. 8. Dostawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń i oprogramowań - protokołu przyjęcia - przekazania. 9. Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć kartony ze sprzętem zgodnie z opisem formularza ofertowego tj. Komputer stacjonarny - część I , Notebooki - część I itd. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 11. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania (zainstalowania) sprzętu oraz przeprowadzenia nieodpłatnego ogólnego przeszkolenia dla wyznaczonej grupy osób z każdej jednostki w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń i programów równoważnych w stosunku do wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w formularzu ofertowym wzór nr 1,1a, 1b, 1c stanowiący załącznik do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: a) Gabarytów i konstrukcji(wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, oraz liczba elementów składowych), b) Charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiału), d) Parametrów technicznych ( wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), e) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 13. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedną lub więcej wymienionych części zamówienia oraz na całość zamówienia. 14. Wykonawca wraz z formularzem ofertowym dostarczy wykaz oferowanego sprzętu oraz jego charakterystykę, parametry itp. 15. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 3. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 3, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców 16. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302311008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl w zakładce zamówienia publiczne/zamówienia w innych jednostkach
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach