Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu na okres od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2016 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Karowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 625 63 00 , fax. 55 625 63 10
  • Data zamieszczenia: 2014-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Karowa 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 625 63 00, fax. 55 625 63 10
    REGON: 00066295900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu na okres od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów i urządzeń silnikowych użytkowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu na okres 24 miesięcy tj. od dnia 01.01.2015 do dnia 31.12.2016 roku. Przedmiot główny: CPV: 09.13.21.00-4 Nazewnictwo wg CPV: benzyna bezołowiowa Przedmioty dodatkowe: CPV: 09.13.41.00-8 Nazewnictwo wg CPV: olej napędowy Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne dostawy paliwa do pojazdów i urządzeń silnikowych eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Elblągu, w następujących ilościach: Lp. Przedmiot zamówienia Ilość szacunkowa 1 Benzyna bezołowiowa Pb 95 7 700 litrów 2 Olej napędowy 2 800 litrów Wielkość zakupu paliwa jest wielkością szacunkową i Zamawiający nie ma obowiązku wykorzystania całości przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. W chwili obecnej Zamawiający posiada: - dwa samochody służbowe - maszynę Zamboni /rolba do czyszczenia lodu/ - sprzęt do pielęgnacji terenów zielonych ( kosiarki samojezdne, pchane, ręczne), - trzy ciągniki. Oferowane paliwa muszą być zgodne z Polskimi Normami przenoszącymi europejskie normy zharmonizowane oraz obowiązującymi przepisami w zakresie wymagań jakościowych jakim powinny odpowiadać paliwa ciekłe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych do paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz.1441). 2. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie na zasadzie tankowań: - bezpośrednio do zbiorników w pojazdach służbowych, - do kanistrów z przeznaczeniem do użytkowanych urządzeń silnikowych, stosownie do potrzeb, na stacjach paliw należących do Wykonawcy i funkcjonujących w promieniu 4 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Karowej 1 w Elblągu - przez uprawnionych pracowników MOSiR w Elblągu, we wszystkie dni tygodnia. 3. Sprzedaż paliw będzie następowała po aktualnej cenie jednostkowej w dniu zakupu na danej stacji benzynowej pomniejszonej o udzielony rabat. 4. Zamawiający przewiduje dwie możliwości rozliczania płatności: a) bezgotówkowo przelewem - 2 razy w miesiącu na podstawie zbiorczego zestawienia ilości zatankowanego paliwa, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1. do 15. dnia każdego miesiąca i od 16. do ostatniego dnia miesiąca. Termin płatności faktury ustala się na 14 dni. lub; b) za pomocą kart paliwowych wystawionych na okaziciela (firmę) - w ilości min. 2 kart zabezpieczonych kodem PIN. - W przypadku wyboru płatności dokonywanych na podstawie kart paliwowych rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie 2 razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1. do 15. dnia każdego miesiąca i od 16. do ostatniego dnia miesiąca. Termin płatności faktury ustala się na 14 dni. - Nowe karty będą wydane Zamawiającemu bezpłatnie, nie później niż w dniu obowiązywania umowy a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne. - W przypadku zgłoszenia utraty karty Zamawiający jest zobowiązany zgłosić Wykonawcy każdy przypadek kradzieży, zaginięcia lub zniszczenia karty paliwowej. Zgłoszenie takie będzie dokonywane pisemnie, faxem lub e-mailem i będzie zawierało: numer utraconej lub zniszczonej karty, typ karty, numer rejestracyjny pojazdu, nazwę Zamawiającego. - Wykonawca jest zobowiązany do zablokowania utraconej lub zniszczonej karty paliwowej w sieci punktów sprzedaży w ciągu max. 24 h od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego. - Wykonawca bezpłatnie wyda duplikat lub dokona wymiany zniszczonej karty paliwowej na nową, nie później jednak niż w terminie do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia. - Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca bezpłatnie wyda Zamawiającemu bezgotówkowe płatnicze karty paliwowe do nowo zakupionych pojazdów służbowych Zamawiającego w terminie do 15 dni od daty złożenia stosownego wniosku. - Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. - Pozostałe zasady przydziału i korzystania z kart zostaną ustalone przez Wykonawcę i Zamawiającego po zawarciu umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełen monitoring transakcji, z uwzględniając: 1) datę tankowania, 2) miejsce tankowania, 3) ilość tankowanego paliwa, 4) cenę 1 litra paliwa przed rabatem, 5) cenę 1 litra paliwa po zastosowaniu rabatu 5) wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, 6) numer rejestracyjny samochodu ( jeśli dotyczy), 7) stan licznika pojazdu ( stan licznika podaje kierowa na stacji paliw) 8) osobę (pracownika Zamawiającego) odbierającą paliwo. 6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie z dołożeniem należytej staranności przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 9. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona Wyboru Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokosc rabatu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.elblag.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach