Gmina Płoty ogłasza przetarg
- Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3851415 , fax. 091 3851866
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
Pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3851415, fax. 091 3851866
REGON: 85718232420000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Płotach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. Zestaw komputerowy- sztuk 3, B. Monitor - sztuk 2, C. Serwer druku- sztuk 1, D. Zasilacz do notebooka - sztuk 1, E. Przełącznik sieci komputerowej 5 portowy (switch) - sztuk 2, F. Przełącznik sieci komputerowej 48 portowy (switch) - sztuk 1, G. Zasilacz awaryjny (UPS dla stacji roboczych) - sztuk 4, H. Zasilacz awaryjny (UPS do pomieszczenia serwerowego) sztuk 1, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w punkcie IV SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) dokumentację w języku polskim lub angielskim w przypadku braku opracowania polskiego, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego przez Wykonawców sprzętu. Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu, zawierające parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego w SIWZ. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. Zamawiający nie uzna samego stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania SIWZ, bez dołączenia dokumentacji, o której mowa powyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Edycja IV 2016
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Edycja III 2016
Dodano: 2016-05-18 - Zakup elementów środowiska sprzętowo-programowego do cyfrowej archiwizacji części analogowej dokumentacji powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Edycja II 2016
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I Edycja 2016
Dodano: 2016-02-02 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania VI Edycja 2015
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa i zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie.
Dodano: 2015-11-06 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania V-II Edycja 2015
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania V Edycja 2015
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta Kołobrzeg
Dodano: 2015-09-15