Przetargi.pl
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego

Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4426797 , fax. 061 4423589
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
    ul. Poznańska 33 33
    64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4426797, fax. 061 4423589
    REGON: 63127693700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytomysl.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego. 1. Zestaw komputerowy - 4 szt., 2. Monitor LCD 19 - 1 szt., 3. Monitor LCD 17 - 2 szt., 4. Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt., 5. Drukarka atramentowa - 1 szt., 6. Drukarka laserowa monochromatyczna - 1 szt., 7. Notebook - 1 szt., 8. Mysz komputerowa - 9 szt., 9. Klawiatura - 9 szt., 10. Dyski zewnętrzne - 2 szt., 11. Pendrive 4GB - 1 szt. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.3. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, objęty gwarancją. 1.4. Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego, - instalację oprogramowania, - odpowiedni dobór akcesoriów do dostarczonego sprzętu, - dokonywanie przez Wykonawcę bezpłatnych napraw gwarancyjnych w miejscu instalacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, * w celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust.1 Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1.- 3. winien spełniać jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie, warunki określone w pkt 4. winni spełniać wszyscy Wykonawcy osobno.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą być dołączone do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1.1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ 1.2.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa wyżej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 606/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowytomysl.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach