Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa środków czystości do budynków dydaktycznych Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego oraz Domów Studenckich UAM w Kaliszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa środków czystości do budynków dydaktycznych Wydziału Pedagogiczno-Artystycznego oraz Domów Studenckich UAM w Kaliszu -szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera -załącznik nr A do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (pkt. 3 SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 j.t.), spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp oraz złożą wszelkie wymagane Specyfikacją dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla Części 1 - co najmniej 1 dostawę środków czystości o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto w skali 1 roku wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (przy składaniu ofert na kilka części można złożyć w jednym egzemplarzu) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 2.formularz ofertowy (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 3.formularz cenowy (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. 4.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. 5.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z wykonawców. 6.wykaz wykonanych dostaw potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt 5.1. ppkt 3 SIWZ (dla części I) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik 7.dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie 8.Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 9.2., jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie 9.w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego - wykonawca dołączy do oferty próbki asortymentu równoważnego wraz z wykazem składu chemicznego produktu równoważnego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy pepsyny 2000 FIP (Międzynarodowa Federacja Farmacji) lub pepsyna 1:10000NF (Narodowy Receptariusz USA) lub pepsyna 1:12500 BP (Farmakopea Brytyjska) w łącznej ilości 96 kg./w opakowaniach 0,5 kg./
Dodano: 2016-06-30 - Roczna, sukcesywna dostawa worków foliowych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa produktów chemii gospodarczej, materiałów jednorazowego użytku, ręczników papierowych, papieru toaletowego, chusteczek, kieliszków jednorazowych, ścierek z mikrofibry, naczyń jednorazowego użytku, czajników elektrycznych do Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu - PN 22/16.
Dodano: 2016-06-03 - Roczna, sukcesywna dostawa środków czystości do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-05-13 - Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych Pakiet I-IV
Dodano: 2016-04-27 - Pełna obsługa techniczna generatora dwutlenku chloru OXCL-01 oraz uzupełnienia chemikaliów
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa pepsyny 2000 FIP ( Międzynarodowa Federacja Farmacji) lub pepsyna 1:10000NF ( Narodowy Receptariusz USA ) lub pepsyna 1:12500 BP ( Farmakopea Brytyjska ) w ilości 39 kg./w opakowaniach 0,5 kg./
Dodano: 2016-02-04 - DOSTAWA PREPARATÓW CHEMICZNYCH
Dodano: 2016-01-29 - sukcesywne dostawy odczynników wraz z dzierżawą automatycznych analizatorów
Dodano: 2015-12-15 - Roczna, sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2015-12-15