Przetargi.pl
Zakup i dostawa soli i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Toruńskiego w sezonie zimowym 2009 / 2010

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Polna 113
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (056) 66 44 775
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
    ul. Polna 113 113
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (056) 66 44 775
    REGON: 87152543200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=2358
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa soli i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Toruńskiego w sezonie zimowym 2009 / 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa soli i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Toruńskiego w sezonie zimowym 2009 / 2010 Planowana ilość dostawy soli (z możliwością zmniejszenia, w zależności od panujących warunków atmosferycznych) - 300 Mg Planowana ilość dostawy piasku (z możliwością zmniejszenia, w zależności od panujących warunków atmosferycznych) - 2 500 Mg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) oferowane produkty winy spełniać zapisy SIWZ wymienione w pkt. III ppkt. 4 Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje zasadę spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do formularza oferty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Wraz z ofertą należy złożyć aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów (lub innego laboratorium) o przydatności soli do posypywania nawierzchni dróg w zimowym utrzymaniu dróg oraz atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny, stwierdzający, że sól odpowiada wymaganiom higienicznym. (dot. zadania nr 1) d) Wraz z ofertą należy złożyć badanie laboratoryjne przeprowadzone w Laboratorium Drogowym (lub innego laboratorium) wykonane nie wcześniej niż 8 tygodni przed terminem upływu składania ofert, które powinno zawierać co najmniej oznaczenie składu uziarnienia, ocenę ścieralności kruszywa oraz równomierność rozkładu materiału uszorstniającego na drodze na przydatność piasku do zwalczania śliskości na nawierzchni dróg. (dot. zadania nr 2) oraz - Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=2358
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach