Przetargi.pl
Usługa polegająca na pełnej obsłudze serwisowej dwóch kopertownic Bell &Howell Vitesse C4

Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Rynek Staromiejski 15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6527900, 6211341 , fax. 056 6521189
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu
    Rynek Staromiejski 15 15
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6527900, 6211341, fax. 056 6521189
    REGON: 01068496000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na pełnej obsłudze serwisowej dwóch kopertownic Bell &Howell Vitesse C4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnej obsłudze serwisowej dwóch kopertownic Bell & Howell Vitesse C4, jednej dla potrzeb Centrum Poczty Oddziału Regionalnego w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 6, 85-950 Bydgoszcz, o numerze seryjnym 50-9716 (miejsce lokalizacji: Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 6) oraz drugiej dla potrzeb Centrum Obsługi Finansowej Centralnego Ośrodka Rozliczeniowego w Bydgoszczy, o numerze seryjnym 50-9717 (miejsce lokalizacji: Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 15, 85-940 Bydgoszcz). Wykonawca zobowiązuje się zapewnić obsługę każdej z kopertownic w miejscu ich lokalizacji. W przypadku zmiany miejsca lokalizacji kopertownic (dotyczy obszaru powiatu bydgoskiego) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. W zakresie obsługi serwisowej Wykonawca dokonuje wszelkich czynności niezbędnych do zapewnienia utrzymania kopertownic w pełnej sprawności, a w szczególności: a) okresowej konserwacji kopertownic, b) naprawy kopertownic, c) konsultacji telefonicznych mających na celu pomoc w lokalizacji usterki oraz, o ile to możliwe, jej wyeliminowania bez konieczności interwencji serwisu Wykonawcy, d) dostawy oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych, e) odsprzedaży wszystkich części zamiennych i eksploatacyjnych zgodnie z zapotrzebowaniem Użytkownika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że wykonują lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości stanowiącej co najmniej 45.000,00 zł brutto z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający ocenia spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, metodą spełnia/nie spełnia na druku ZP-17, stanowiącym załącznik do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 188, poz. 1154).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) wykaz wykonywanej lub wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości stanowiącej co najmniej 45.000,00 zł brutto, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ. d) dokumenty potwierdzające, że usługa, o której mowa w pkt c) została wykonana należycie. Dołączone dokumenty muszą dotyczyć zadania wykazanego w wykazie, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną