Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
- Data zamieszczenia: 2009-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 13-15 13-15
85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
REGON: 00000132400037 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe : budowlane, instalacyjne wod-kan, elektryczne, wentylacji z klimatyzacją Budynek Zakładów Teoretycznych ul. Karłowicza 24 w Bydgoszczy etap II: - Katedra i Zakład Histologii i Embriologii - roboty remontowe wentylacji dla pom. laboratorium nr 64 - Część parterowa budynku - wymiana poziomych przewodów instalacji wodociągowej budynku, wraz z armaturą - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe : budowlane, instalacyjne wod-kan, elektryczne, wentylacji z klimatyzacją Budynek Zakładów Teoretycznych ul. Karłowicza 24 w Bydgoszczy etap II: - Katedra i Zakład Histologii i Embriologii - roboty remontowe wentylacji dla pom. laboratorium nr 64 - Część parterowa budynku - wymiana poziomych przewodów instalacji wodociągowej budynku, wraz z armaturą. Zakres zamówienia: 1.Wykonanie wentylacji mechanicznej : montaż kanałów wentylacyjnych z uzbrojeniem (anemostaty, kratki, klapy p.poż. czerpnia, wyrzutnia) i izolacją. 2.Montaż centrali wentylacyjnej i agregatu skraplającego (z podłączeniem). 3. Wykonanie instalacji elektrycznej i automatyki wentylacji. 4. Wykonanie wszelkich niezbędnych robót budowlanych: przekucia przez przegrody, rozbiórka części ścian i stropów, zamurowania, otynkowania z pomalowaniem, wymiana stropu podwieszonego z blachy stalowej na strop z płyt z włókien mineralnych. 5. Wymiana poziomych przewodów wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z podłączeniem do istniejących pionów i zamontowaniem zaworów odcinających i regulacyjnych. 6. Wykonanie izolacji termicznej poziomych przewodów wodociągowych. Uszczegółowienie zakresu przedmiotu zamówienia przedstawiono w zał. nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje zawarte są w części V SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Pzp, tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - wykażą się w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest: wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej - remontu pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (brutto). - dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Ww. osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12, pkt. 1, ust.2 Ustawy Prawo budowlane o specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - min. 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o. i wentylacji - min. 1 osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - min. 1 osoba c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia B) Wykonawcy występujący wspólnie: a) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. b) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie. Spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców stwierdzone zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ustawy należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, to jest: wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej - remontu pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł (brutto) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. - wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. d) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych, przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zaświadczenia o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5, poz.12 z późn. zm.) 2.3. W przypadku ewentualnych podwykonawców, należy dołączyć wykaz części zamówienia, które wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2.4. Oświadczenie: zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust 1, art. 24 ust.1 i 2 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór - załącznik nr 2 do SIWZ. 2.5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu. 2.6. Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2.1 powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Mickiewicza 16, 16A, 16B, ul. Mickiewicza 20, 20A, ul. Mickiewicza 3, ul. Murowa 24, 26, ul. Murowa 28 w Grudziądzu Realizacja instalacji c.o. i c.w.u. w ramach programu Kawka - II
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Mickiewicza 25, 25A, 25B w Grudziądzu Realizacja instalacji c.o. i c.w.u. w ramach programu Kawka - II
Dodano: 2016-03-31 - Budowa wentylacji mechanicznej wywiewno-nawiewnej w ramach zadania pt. Wentylacja i zabezpieczenie przeciwpożarowe w ŚDS w Kruszwicy
Dodano: 2015-08-31 - Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Chełmińska 5, A,B,C, ul. Focha 20, ul. Focha 24, ul. Starorynkowa 16, ul. Toruńska 12, ul. Włodka 3, 3A w Grudziądzu
Dodano: 2015-08-24 - Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Bydgoska 21, ul. Focha 24A, ul. Starorynkowa 12-14, ul. Nadgórna 60, ul. Legionów 5/Pułaskiego 1 w Grudziądzu
Dodano: 2015-07-01 - Budowa mikroinstalacji prosumenckich wykorzystujących odnawialne źródła energii służących do wytwarzania energii cieplnej (kolektory słoneczne) w budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Stolno
Dodano: 2015-06-18 - Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, wymiana wewnętrznej instalacji wod. - kan. w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ul. Bydgoska 21, ul. Focha 24A, ul. Starorynkowa 12-14, ul. Nadgórna 60, ul. Legionów 5/Pułaskiego 1 w Grudziądzu
Dodano: 2015-06-01 - INSTALACJA GAZOWA ORAZ WYMIANA KOTŁA OPALANEGO MIAŁEM WĘGLOWYM NA KOCIOŁ GAZOWY Z KOMINEM , znak - ZP/K1/01/2015
Dodano: 2015-02-13 - Wykonanie instalacji grzewczej z kotłownią w świetlicy wiejskiej w Buku Góralskim wraz z robotami budowlanymi adaptacyjnymi.
Dodano: 2014-09-25 - Wykonanie robót instalacyjnych centralnego ogrzewania w obiektach użyteczności publicznej Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie.
Dodano: 2014-08-20