Przetargi.pl
Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części jednostek strukturalnych, gm. Dragacz w zakresie określonym uchwałami Nr XX/144/09 i Nr XX/145/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12 marca 2009r

Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3324969 , fax. 052 3324974
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
    Dragacz 7a 7a
    86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3324969, fax. 052 3324974
    REGON: 00053437400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dragacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części jednostek strukturalnych, gm. Dragacz w zakresie określonym uchwałami Nr XX/144/09 i Nr XX/145/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12 marca 2009r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części jednostek strukturalnych, gm. Dragacz w zakresie określonym uchwałami Nr XX/144/09 i Nr XX/145/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12 marca 2009r. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - dwa projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru w jednostce strukturalnej Górna Grupa o pow. około 85 ha (w tym działka o nr ewid. 1/1 posiadająca obowiązujący m.p.z.p) objętego uchwałą Nr XX/144/09, Rady Gminy Dragacz z dnia 12.03.2009r. oraz dla części obszaru w jednostce strukturalnej Grupa o pow. około 12 ha objętego uchwała Nr XX/145/09 Rady Gminy Dragacz z dnia 12.03.2009r., zgodnie z ustawą z dnia 10 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (z 2003r. Dz. U. Nr 80, poz. 717 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (z 2003r. Dz. U. Nr 164 poz. 1587), - opracowanie ekofizjograficzne dla potrzeb m.p.z.p., - prognozę oddziaływania na środowisko m.p.z.p., - prognozę skutków finansowych m.p.z.p. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1/ pozyskanie map sytuacyjno - wysokościowych dla obszarów obejmujących przedmiot zamówienia oraz wypisów z rejestru gruntów, 2/ opracowanie projektu planu i rysunku planu w skali 1:1000 w technice czarnobiałej, komplet opracowania - 3 egz., 3/ rysunek planu w skali 1:1000 w technice kolorowej w ilości 2 egz., 4/ ustalenia planu w formie tradycyjnej w ilości 2 egz., 5/ rysunek i ustalenia planu w formie elektronicznej w formacie PDF w ilości 1 egz., 6/ rysunek planu w technice czarnobiałej w celu opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko -Pomorskiego w ilości 2 egz., 7/ opracowanie ekofizjograficzne w ilości 2 egz., 8/ prognozę oddziaływania na środowisko w ilości 3 egz., 9/ prognozę skutków finansowych w ilości 2 egz., 10/ pełną dokumentację formalnoprawną w ilości 2 egz., 11/ materiały i założenia wniosku o zgodę na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze, 12/ przeprowadzenie w siedzibie Urzędu Gminy Dragacz 2 spotkań z właścicielami gruntów celem uzgodnienia koncepcji planu. 13/ uczestniczenie w czynnościach proceduralnych w tym: udzielanie zainteresowanym stronom informacji w trakcie wyłożenia projektu planu, uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętym w projekcie planu rozwiązaniami, udział w komisjach oraz w Sesji Rady Gminy Dragacz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem (wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów o łącznej pow. 80 ha każdy) i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5/ spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1/ formularz ofertowy, 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem (wykonanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów o łącznej pow. 80 ha każdy) i wartością, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach