Przedszkole Nr 420 ogłasza przetarg
- Adres: 02-972 Warszawa, ul. św. Urszuli Ledóchowskiej 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 397 22 77
- Data zamieszczenia: 2016-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Nr 420
ul. św. Urszuli Ledóchowskiej 8 8
02-972 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 397 22 77
REGON: 14733129500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole420.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 420 w Warszawie w 2016 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do kuchni dla Przedszkola nr 420 w Warszawie w 2016 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Częściach od nr 1 do nr 7. 2. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Część nr 1 - Produkty ogólnospożywcze. Część nr 2 - Warzywa i owoce. Część nr 3 - Ryby i mrożonki. Część nr 4 - Mięso i wędliny. Część nr 5 - Pieczywo. Część nr 6 - Wyroby garmażeryjne. Część nr 7 - Nabiał. 3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, według zapotrzebowania Zamawiającego, które będą realizowane zgodnie z zamówieniem składanym pisemnie, telefonicznie lub drogą elektroniczną przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 12 - 24 godziny licząc od godziny złożenia zamówienia, a w przypadku pieczywa i mięsa w terminie nie dłuższym niż 12 godzin licząc od godziny złożenia zamówienia. W przypadku zamówienia złożonego telefonicznie, osoba upoważniona przez Zamawiającego niezwłocznie potwierdzi dane zamówienie na piśmie lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. 4. Wykonawca wszystkie dostawy do Zamawiającego realizował będzie w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 6.30. W wyjątkowych sytuacjach zmiana dnia i godziny dostawy jest możliwa po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Strona inicjująca zmianę dnia i godziny dostawy zobowiązana jest do potwierdzenia tej zmiany na piśmie lub drogą elektroniczną. 5. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych lub wad jakościowych zrealizowanej dostawy, odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany na wolny od wad i zgodny ilościowo z pierwotnym zamówieniem z zachowaniem zasady równoważności i równowartości w terminie wskazanym w treści oferty nie dłuższym niż 120 minut od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wszczynał procedury reklamacyjnej. Zamienna partia towaru podlega odbiorowi ilościowemu i jakościowemu. 6. W przypadku nie uznania oceny Zamawiającego co do kwestionowanej ilości towaru lub jego jakości przez przedstawiciela Wykonawcy, niedostarczenia zamówionego towaru, a także niedokonania jego wymiany na towar właściwy w terminie wskazanym powyżej, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu interwencyjnego zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej lub u dowolnego dostawcy. 7. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2016 r. (dotyczy Części nr 1 - Części nr 7) lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w §3 ust. 1 umowy, w zależności od tego które z ww. zdarzeń nastąpi pierwsze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas potrzebny na wymianę towaru od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole420.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby ZS Nr 1 w Goworowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa mleka i przetworów mleczarskich oraz jaj kurzych świeżych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2016-07-22 - Zamówienie na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa artykułów spożywczych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-08 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-07 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-07-01 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedzib Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4 i Pl. Trzech Krzyży 3/5
Dodano: 2016-06-15 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-06-13 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-09