Przetargi.pl
Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego, narzędzi medycznych, kaczek, basenów , dostawy środków do dezynfekcji naczyń i sprzętu kuchennego oraz myjni

Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg

  • Adres: 02005 Warszawa, ul. Lindleya
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 021 001 , fax. 225 022 136
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
    ul. Lindleya 4
    02005 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 021 001, fax. 225 022 136
    REGON: 28893000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego, narzędzi medycznych, kaczek, basenów , dostawy środków do dezynfekcji naczyń i sprzętu kuchennego oraz myjni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego (chemiczne wyroby medyczne), powierzchni zanieczyszczonych organicznie, sporami Clostridium difficile, narzędzi medycznych, kaczek, basenów (chemiczne produkty biobójcze), dostawy środków do dezynfekcji naczyń i sprzętu kuchennego, maszyn do hemodializy, myjni dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa, opis przedmiotu zamówienia– wzór załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy) Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E) W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć: a) próbki :- dla pakietu nr 2 – 3 opakowania; - dla pakietu nr 3 – 3 opakowania; - dla pakietu nr 4 – 3 opakowania - dla pakietu nr 5 – 3 opakowania - dla pakietu nr 6 – 3 opakowania b) dokumenty do oferowanych produktów dla Pakietu nr 1 – 6: 1) raporty z badań potwierdzające skuteczność produktów wykonane przez certyfikowane laboratoria zgodnie z: katalogiem norm PN- EN-14885 /PZH/RKI/DVV/DGHM/ VAH/normami dopuszczonymi przez Prezesa URPLWMiPB sporządzone w języku polskim/ języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające spektrum i czas działania w obszarze medycznym (działanie sporobójcze badania dla obszaru spożywczego) - dokumenty również w wersji elektronicznej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach