Przetargi.pl
Usługa w zakresie wykonania redakcji, projektu graficznego i składu wydawnictwa „Gabinet Rycin Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Katalog zbiorów/The Print Room of the University of Warsaw Library. Catalogue of the Collection”

Uniwersytet Warszawski ogłasza przetarg

  • Adres: 00-927 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 520 360 , fax. 225 522 507
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warszawski
    ul. Krakowskie Przedmieście -
    00-927 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 520 360, fax. 225 522 507
    REGON: 125800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa w zakresie wykonania redakcji, projektu graficznego i składu wydawnictwa „Gabinet Rycin Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Katalog zbiorów/The Print Room of the University of Warsaw Library. Catalogue of the Collection”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania redakcji, projektu graficznego i składu wydawnictwa „Gabinet Rycin Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie. Katalog zbiorów/The Print Room of the University of Warsaw Library. Catalogue of the Collection”. 2. Przedmiotem umowy jest przygotowanie do druku 5 tomów publikacji w wersji polskiej i 5 tomów publikacji w wersji angielskiej. Zamówienie nie obejmuje dokonania przekładu językowego. Teksty angielskie będą po korekcie językowej. Wykonawca naniesie jedynie korektę językową wersji angielskiej ze strony projektu graficznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany dalej OPZ) oraz wzór umowy (Rozdział III SIWZ). 4. SIWZ wraz z OPZ, wzorem umowy oraz materiały do przygotowania do próbki dostępne na stronie internetowej http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22120000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium, numer postępowania i numer części, których dotyczy wniesione wadium. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 12 1160 2202 0000 0001 5249 4191 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). 5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży: 1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2) dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Oryginały można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych , lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3) próbkę, która posłuży Zamawiającemu do porównania i oceny ofert. W próbce należy przedstawić wstępny projekt graficzny, czyli layout: rozplanowanie tekstu z przypisami, tytułami i śródtytułami, i ilustracjami. W próbce należy wykorzystać materiały (tekst i ilustracje) zawarte w załączniku do Opisu przedmiotu zamówienia. Próbka (layout) powinna być przygotowana i podpisana przez osoby, które będą wykonywały zamówienie. Ww. osoby będą odpowiedzialne za świadczenie usług projektu, składu, oraz muszą spełniać poniżej opisane wymagania: - redaktor prowadzący, historyk sztuki (1 osoba) posiadający doświadczenie w pracy redaktora prowadzącego przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki i nauk humanistycznych oraz co najmniej 1 (jednym) katalogu zbiorów, - redaktor wydawniczy (co najmniej 2 osoby) posiadający doświadczenie w zakresie wykonania korekty ortograficznej, interpunkcyjnej, gramatycznej i stylistycznej przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki i nauk humanistycznych oraz co najmniej 1 (jednym) katalogu zbiorów, - grafik (1 osoba) posiadający doświadczenie w zakresie opracowania graficznego przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie historii sztuki i nauk humanistycznych oraz co najmniej 1 (jednym) katalogu zbiorów. Wraz z próbką należy załączyć oświadczenie przygotowane wg wzoru Formularza nr 4 „OŚWIADCZENIE dotyczące próbki”. Ww. oświadczeniu należy podać imiona i nazwiska osób przygotowujących próbkę (layout). Próbki oraz oświadczenia nie podlegają uzupełnieniu. Próbkę należy złożyć razem z ofertą lub w oddzielnym opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, w tym przypadku zaleca się, aby próbki stanowiące załączniki do oferty zostały oznaczone nazwą Wykonawcy oraz nazwą i numerem postępowania. W przypadku oferty wybranej jako najkorzystniejsza, próbki zostaną zatrzymane w celu sprawdzenia poprawności realizacji umowy w porównaniu ze złożonymi na wcześniejszym etapie postępowania próbkami. 4) Formularz nr 2 – INFORMACJA O PODWYKONAWCACH.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach