Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoła Równych Szans VIII"

Urząd Gminy w Wildze ogłasza przetarg

  • Adres: 08470 Wilga, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 853 070 , fax. 256 853 071
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wildze
    ul. Warszawska 38
    08470 Wilga, woj. mazowieckie
    tel. 256 853 070, fax. 256 853 071
    REGON: 55122000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/Start/13/PublicOrders

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Szkoła Równych Szans VIII"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do pracowni: języka angielskiego, matematyki, przyrody, logopedycznej i pedagogicznej w ramach projektu „Szkoła Równych Szans VIII” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 do 3 szkół na terenie gminy Wilga. Zamówienie obejmuje dostawę książek (podręczników), pomocy dydaktycznych takich jak: plansze, tablice z naniesioną siecią kwadratową, komplet magnetycznych przyrządów tablicowych, lornetki, mikroskopy, zestawy preparatów mikroskopowych, taśmy miernicze, żarówki, barometry, higrometry deszczomierze, wagi, siłomierze, zestawy magnesów, globusy, mapy, i inne wymienione w załącznikach nr 5, 6, 7, 8 (kosztorys ofertowy) do niniejszego SIWZ. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 5, 6, 7, 8 (kosztorys ofertowy) do SIWZ na podstawie, którego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego. 3. Wszystkie dostarczone elementy winny być fabrycznie nowe i spełniać wymagania określone w SIWZ oraz posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Jeżeli posiadają karty gwarancyjne i instrukcje obsługi mają one być w języku polskim. Muszą być wolne od obciążenia prawami osób trzecich. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń w budynku, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątniecie pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zmawiającemu, jako funkcjonalnej i sprawnej. 5. Jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, zakres zamówienia obejmuje także montaż, instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 6. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. Dostawy mają się odbyć do szkół na terenie gminy Wilga tj. 1) Publiczna Szkoła Podstawowa w Wildze, ul. Adama Mickiewicza 8, 08-470 Wilga 2) Publiczna Szkoła Podstawowa w Kępie Celejowskiej, Zakrzew 37, 08-470 Zakrzew 3) Publiczna Szkoła Podstawowa w Mariańskim Porzeczu, Mariańskie Porzecze 36, 08-470 Wilga 8. W przypadku wystąpienia braków lub uszkodzeń w przedmiocie zamówienia reklamacje uszkodzeń lub braków fizycznych w przesyłce Zamawiający składa w terminie do 7 dni od dnia dostawy. Wykonawca niezwłocznie potwierdzi na piśmie otrzymanie reklamacji. Reklamacja braków fizycznych w dostawie zostanie rozpatrzona przez Wykonawcę w ciągu 3 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Wymiana wadliwego egzemplarza na wolny od wad nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji przez Wykonawcę. 9. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 9. Oferty częściowe Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni j. angielskiego w Publicznej Szkole Podstawowej w Wildze, Publicznej Szkole Podstawowej w Kępie Celejowskiej, Publicznej Szkole Podstawowej w Mariańskim Porzeczu Część II – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznych w Publicznej Szkole Podstawowej w Wildze, Publicznej Szkole Podstawowej w Kępie Celejowskiej, Publicznej Szkole Podstawowej w Mariańskim Porzeczu Część III – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni przyrodniczych w Publicznej Szkole Podstawowej w Wildze, Publicznej Szkole Podstawowej w Kępie Celejowskiej, Publicznej Szkole Podstawowej w Mariańskim Porzeczu Część IV – zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni logopedycznej i terapii pedagogicznej w Publicznej Szkole Podstawowej w Mariańskim Porzeczu 1) Wykonawca może złożyć ofertę na 1 z części zamówienia, kilka lub na wszystkie 4 części zamówienia zgodnie z art. 36aa ust. 2 ustawy Pzp. 2) Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy zgodnie z art. 36aa ust. 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; b) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt 2) niniejszej SIWZ; c) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 5, 6, 7, 8 do SIWZ, stanowiący integralną część formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach