Przetargi.pl
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni RIS w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Miejski Zarząd Oświaty ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. Akademii Umiejętności 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4992300 , fax. 33 4992322
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Oświaty
    ul. Akademii Umiejętności 1a 1a
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4992300, fax. 33 4992322
    REGON: 07081191300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzo.bielsko.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni RIS w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni RIS w ramach projektu pn. Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2, Priorytetu IX Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. a. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. b. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej. c. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej d. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne e. Zamawiający dopuszcza podwykonawców, pod warunkiem, że Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. f. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia Część nr 1: Zakup i dostawa pieca laboratoryjnego ze sterownikiem Część nr 2: Zakup i dostawa systemu z akcesoriami i oprogramowaniem do kompleksowej diagnostyki pojazdów samochodowych Część nr 3: Zakup i dostawa sprzętu ogrodniczego Część nr 4: Zakup i dostawa narzędzi Część nr 5: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni modelarskiej Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Oznacza to, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie nawet części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym, technicznym, użytkowym o parametrach nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, udowodnienie ich równoważności, leży po stronie Wykonawcy. Warunki realizacji: 1. Wykonawca zapewnia, że przedmiot umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2012 r.) i pełnowartościowym, oraz stanowi jego własność. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad prawnych, pochodzącego z legalnego źródła, dopuszczonego do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, o wysokiej jakości i wysokiej trwałości użytkowania. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wszelkim normom jakościowym ustanowionym właściwymi przepisami prawa. 4. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt łącznie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy. 6. Miejscem dostawy będą szkoły wskazane przez Zamawiającego w każdej Części przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego (e-mail lub faks) o dostawie co najmniej 2 dni przed planowanym terminem dostawy. 8. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez Dyrektora szkoły oraz zostanie potwierdzony przez osobę upoważnioną przez Wykonawcę do tej czynności w protokole zdawczo - odbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Następnie protokół odbioru zostanie podpisany przez Zamawiającego. 9. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone pozycje, wymienione w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia, nie krótszej niż gwarancja podana dla poszczególnych pozycji. Termin gwarancji rozpoczyna bieg od momentu podpisania protokołu odbioru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy. 10. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia lub w przypadku braku możliwości jego naprawy, wymieni wadliwy przedmiot zamówienia na nowy. 11. Powiadomienie o stwierdzonych wadach i usterkach nastąpi drogą elektroniczną: telefonicznie, faxem lub e-mailem i zostanie potwierdzone faxem lub e-mailem przez Wykonawcę. 12. Od momentu odbioru za pomocą protokołu odbioru (załącznik nr 1 do umowy) osobą upoważnioną do powiadomienia i składania reklamacji w imieniu Zamawiającego będzie Dyrektor szkoły. Wszelkie uwagi i ewentualne reklamacje Dyrektor szkoły do której został dostarczony sprzęt będzie przekazywał bezpośrednio do Wykonawcy. 13. W przypadku gdy naprawa potrwa dłużej niż 1 dzień roboczy, okres gwarancji przedłuża się o czas konieczny na dokonanie naprawy. 14. W przypadku gdy naprawa danej rzeczy lub jej części nie będzie możliwa, bądź nieopłacalna dla Wykonawcy zobowiązany jest on dostarczyć nową rzecz lub jej nową część o parametrach nie gorszych niż zepsuta rzecz lub jej część udzielając nowej gwarancji na daną rzecz lub jej część na zasadach określonych w punkcie 9. 15. Wszystkie naprawy będą udokumentowane. 16. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do świadczenia usług gwarancyjnych. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy rzecz poza siedzibą szkoły, Wykonawca zapewni: a) odbiór na własny koszt wadliwej rzeczy w terminie nieprzekraczającym 3 dni roboczych b) dostawę naprawionej rzeczy na własny koszt, w terminie, o którym mowa w pkt 10 17. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu rzeczy naprawianych w ramach gwarancji poza siedzibą szkoły pokrywa Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mzo.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach