Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA PALIW NA POTRZEBY GMINY MILICZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3804317 , fax. 71 3841119
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3804317, fax. 71 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA PALIW NA POTRZEBY GMINY MILICZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Część I. Zakup i dostawa oleju napędowego i etyliny E95 bezołowiowej: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (z tankowaniem w lokalnej stacji Wykonawcy zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Miliczu) paliw dla potrzeb wozów bojowych Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Milicz, pojazdów samochodowych Urzędu Miejskiego w Miliczu, Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu, Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu oraz Gimnazjum w Miliczu. Przewidywana wielkość zamówienia: 1) Etylina E95 bezołowiowa - ok. 6520 litrów, w tym: a)Zakład Usług Komunalnych w Miliczu - 5000 litrów, b)Ochotnicze Straże Pożarne - 1300 litrów, c)Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu - 120 litrów, d)Gimnazjum w Miliczu - 100 litrów. 2) olej napędowy - ok. 42400 litrów, w tym: a)Zakład Usług Komunalnych w Miliczu - 35000 litrów, b)Ochotnicze Straże Pożarne Gminy Milicz - 4000 litrów, c)Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu - 1450 litrów, d)Urząd Miejski w Miliczu - 1950 litrów. Przewidywaną ilość paliw oszacowano na podstawie danych z poprzedniego roku kalendarzowego. 1.2 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 1.3 Wykonawca obowiązany jest wystawić odrębne faktury VAT dla każdego z podmiotów składających zamówienie. 1.4 Przedmiotowy materiał musi być w gatunku I, posiadać aktualne atesty i dopuszczenia oraz świadectwa jakości. 1.5 Wykonawca obowiązany jest dysponować stacją paliw płynnych spełniającą warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać stacje paliw płynnych określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 243, poz. 2063 z późn. zm.). 1.6 Wymagana jest możliwość odbioru paliw ze stacji Wykonawcy przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. 1.7 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.8 Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom. 2.2 Część II. Zakup i dostawa oleju opałowego 2.2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa franco siedziba Szkoły Podstawowej w Dunkowej i Gimnazjum we Wróblińcu oleju opałowego typu lekkiego o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011 tj.: Przewidywana wielkość zamówienia oleju opałowego w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 33 000 litrów, z tego: a)Szkoła Podstawowa w Dunkowej - 20000 litrów, b)Gimnazjum we Wróblińcu - 13000 litrów. Przewidywaną ilość oleju opałowego oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z poprzedniego sezonu grzewczego. 2.2.2 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie, w zależności od potrzeb jednostek organizacyjnych (m. in. od warunków pogodowych oraz max. pojemności zbiorników u odbiorców tj. w Szkole Podstawowej w Dunkowej 10.000 l i w Gimnazjum we Wróblińcu 6.000 l). 2.2.3 Jednostki organizacyjne wymienione w punkcie 2.2.1 składają zamówienia w formie telefonicznej lub faksowej, z określeniem zapotrzebowania na olej opałowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 2.3 Część III. Zakup i dostawa paliw stałych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: 1) węgla kamiennego sortymentu orzech I typ 31.2, 32.1 lub 32.2 o parametrach, potwierdzonych certyfikatem jakości węgla, nie gorszych niż: a)wartość opałowa powyżej 28 MJ/kg, b)zawartość popiołu poniżej 9%, c)zawartość siarki poniżej 0,8%, d)wilgotność poniżej 10%. Przewidywana wielkość zamówienia - ok. 38,5 tony, z tego: a) dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu - 25 ton, b)dla jednostek pomocniczych - ok. 13,5 tony zgodnie z poniższym zestawieniem: Świetlice wiejskie - opał. L.p. Miejscowość - Sołectwo Adres opał - węgiel w kg 1.Baranowice Nr 17 - 500kg; 2.Bartniki Nr 29 - 500 kg; 3.Brzezina Sułowska nr 3a 500kg; 4. Czatkowice ul. Szosowa Nr 6 -500kg; 5. Dunkowa Nr 7 - 500 kg; 6. Grabownica Nr 5b 500kg; 7. Grabówka Nr 28a - 500kg; 8. Gruszeczka Nr 17a -500kg; 9. Henrykowice Nr 19 - 500 kg; 10. Kaszowo Nr 34 - 500 kg; 11. Latkowa Nr 23 - 500kg; 12. MłodzianówNr 24a -500kg 13. Olsza Nr 3a - 500 kg; 14. Ostrowąsy Nr 31 500; 15.Piękocin Nr 38 - 500kg; 16.Piotrkosice Nr 49 500 kg; 17.Potasznia Nr 12 - 500kg; 18.Pracze Nr11 - 500kg; 19.Postolin Nr18a - 500 kg; 20.Słączno Nr 2a - 500 kg; 21.Sulimierz Nr 21a - 500kg; 22.Tworzymirki - Nr6 -500kg; 23.WęgrzynówNr 21b -500kg; 24.Wielgie Milickie Nr9 -500kg; 25.Wilkowo Nr 5a -500kg; 26.Wróbliniec Nr6 - 500kg; 27.Wziąchowo Wielkie Nr39a -500kg; 2)Węgiel kamienny, energetyczny, sortyment: Gk II Eko - groszek typ 31.1 o parametrach potwierdzonych świadectwem jakości, nie gorszych niż: a)wartość opałowa powyżej 26 MJ/kg, b)zawartość popiołu do 10%, c)zawartość siarki do 0,8%, d)wilgotność poniżej 15% e)granulacja 8 - 20 mm. Przewidywana wielkość zamówienia ok.135 ton, z tego: a)dla Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim - 70 tony, b)dla Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku - 30 ton; c)do kotłowni znajdującej się przy ul. Dąbrowskiego 6 i 6a w Sułowie celem ogrzewania obiektu będącego w zarządzie Gminy Milicz - 35 ton. 3)Miał węgla kamiennego Miał IIA, typ 32 o parametrach potwierdzonych certyfikatem jakości, nie gorszych niż: a)wartość opałowa 25MJ/kg - 27MJ/kg, b)zawartość popiołu do 12%, c)zawartość siarki do 0,8 %, d)zawartość wilgoci - do 10 %. Przewidywana wielkość zamówienia ok. 185 ton, z tego: a)dla Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim - 120 ton, b)do kotłowni znajdujących się przy ul. Wojska Polskiego 8 oraz przy ul. Krotoszyńskiej 49 w Miliczu celem ogrzewania obiektów będących w zarządzie Gminy Milicz - 65 ton. 2.3.1 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 2.3.2 Jednostki organizacyjne oraz Zamawiający wymienione w punkcie 2.3 ppkt 1) 2) i 3) niniejszej Specyfikacji składają zamówienia w formie telefonicznej, faksowej, z określeniem zapotrzebowania na w/w paliwa stałe. Zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny zostać złożone do 7. i 20. dnia miesiąca, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika danej jednostki organizacyjnej lub Urzędu Miejskiego w Miliczu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 2.4 Część IV: Zakup i dostawa gazu płynnego propan. 2.4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i dzierżawa dwóch zbiorników na gaz propan o pojemności 6.700 l każdy oraz sprzedaż i dostawa do siedziby Gimnazjum we Wróblińcu gazu płynnego propan o parametrach zgodnych z normą PN-C-96008:1998 potwierdzonych świadectwem jakości, o następującym zakresie rzeczowym: Przewidywana wielkość zamówienia gazu płynnego propan w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 17000 litrów. Przewidywaną ilość gazu płynnego propan oszacowano na podstawie danych zużycia gazu płynnego z poprzedniego sezonu grzewczego. 2.4.2 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie w zależności od potrzeb jednostki organizacyjnej. 2.4.3 Zamówienia z określeniem zapotrzebowania na gaz płynny propan winny zostać złożone, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika Gimnazjum we Wróblińcu w formie telefonicznej, faksowej lub elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 2.5 Część V zamówienia: Paliwo pellet 2.5.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Przedszkola Samorządowego w Miliczu paliwa Pellet (Pelet ewent. Pellets) o parametrach zgodnych z normą DIN Plus od producenta posiadającego Certyfikat stosowania normy DIN Plus, nie gorszych niż: - średnica 4-10 mm - długość zgodna z normą Din Plus, - gęstość min. 650 kg/m3 - wartość opałowa powyżej 18MJ/kg - zawartość wody max 10% - popiół poniżej 0,5% Przewidywana wielkość zamówienia paliwa Pellet w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 40ep ( paleta z ilością 1ep = 975 kg lub 65 worków po 15 kg) lub ok. 2600 worków po 15 kg. Przewidywaną ilość paliwa Pellet oszacowano na podstawie danych zużycia z ubiegłego sezonu. 2.5.2 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb ww. jednostki organizacyjnej w szczególności: - 1 dostawa w ilości 20 ep w roku 2014, z płatnością w 2014 roku, - kolejna dostawa wg zapotrzebowania 2015 roku. 2.5.3 Zamówienia z określeniem zapotrzebowania na paliwo Pellet winny zostać złożone, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika Przedszkola Samorządowego w Miliczu w formie telefonicznej, faksowej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - na Część I w wysokości: 2.500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100; - na Część II w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100. - na Część III w wysokości: 2.500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100; - na Część IV w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100; - na Część V w wysokości: 300,00 zł, słownie: trzysta złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach