Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA PALIW NA POTRZEBY GMINY MILICZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2012-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA PALIW NA POTRZEBY GMINY MILICZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Część I. Zakup i dostawa oleju napędowego i etyliny E95 bezołowiowej: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (z tankowaniem w lokalnej stacji dostawcy zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Miliczu) paliw dla potrzeb wozów bojowych Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Milicz, pojazdów samochodowych Urzędu Miejskiego w Miliczu, Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu oraz Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu. Przewidywana wielkość zamówienia: 1) Etylina E95 bezołowiowa - ok. 2985 litrów, w tym: a) Zakład Usług Komunalnych w Miliczu - 1500 litrów, b) Ochotnicze Straże Pożarne - 1300 litrów, c) Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu - 120 litrów, d) Gimnazjum w Miliczu - 65 litrów. 2) olej napędowy - ok. 36.650 litrów, w tym: a) Zakład Usług Komunalnych w Miliczu - 30.000 litrów, b) Ochotnicze Straże Pożarne Gminy Milicz - 3.100 litrów, c) Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu - 1.450 litrów, d) Urząd Miejski w Miliczu - 2.100 litrów. Przewidywaną ilość paliw oszacowano na podstawie danych z poprzedniego oroku kalendarzowego. I.2 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. I.3 Wykonawca obowiązany jest wystawić odrębne faktury VAT dla każdego z podmiotów składających zamówienie. I.4 Przedmiotowy materiał musi być w gatunku I, posiadać aktualne atesty i dopuszczenia oraz świadectwa jakości. I.5 Wykonawca obowiązany jest dysponować stacją paliw płynnych spełniającą warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać stacje paliw płynnych określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 243, poz. 2063). I.6 Wymagana jest możliwość odbioru paliw ze stacji Wykonawcy przez całą dobę. II. Część II. Zakup i dostawa oleju opałowego II.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa franco siedziba Szkoły Podstawowej w Dunkowej i Gimnazjum we Wróblińcu o następującym zakresie rzeczowym oleju opałowego typu lekkiego o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011 tj.: Przewidywana wielkość zamówienia oleju opałowego w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 39 000 litrów, z tego: a) Szkoła Podstawowa w Dunkowej - 28.000 litrów, b) Gimnazjum we Wróblińcu - 11.000 litrów. Przewidywaną ilość oleju opałowego oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z poprzedniego sezonu grzewczego. II.2 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie, w zależności od potrzeb jednostek organizacyjnych (m. in. od warunków pogodowych oraz max. pojemności zbiorników u odbiorców tj. w Szkole Podstawowej w Dunkowej 10.000 litrów i w Gimnazjum we Wróblińcu 6.000 litrów). II.3 Jednostki organizacyjne wymienione w punkcie II.1 składają zamówienia w formie telefonicznej, faksowej, z określeniem zapotrzebowania na olej opałowy. Zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny zostać złożone, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika danej jednostki organizacyjnej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. III. Część III. Zakup i dostawa paliw stałych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: III.1 węgla kamiennego sortymentu orzech I typ 31.2, 32.1 lub 32.2 o parametrach, potwierdzonych certyfikatem jakości węgla, nie gorszych niż: a) wartość opałowa powyżej 28 MJ/kg, b) zawartość popiołu poniżej 9%, c) zawartość siarki poniżej 0,8%, d) wilgotność poniżej 10%. Przewidywana wielkość zamówienia - ok. 252,5 tony, z tego: a) dla Gimnazjum im. Jana Pawła II - 160 ton, b) dla Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Sułowie - 10 ton, c) dla Szkoły Podstawowej w Czatkowicach - 20 ton, d) dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu - 50 ton, e) dla jednostek pomocniczych - ok. 13,5 tony zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Baranowice Nr 17 - 500 kg 2. Bartniki Nr 29 - 500 kg 3. Brzezina Sułowska nr 3a - 500 kg; 4. Czatkowice ul. Szosowa Nr 6 -500kg; 5. Dunkowa Nr 7 - 500kg; 6. Grabownica Nr 5b - 500 kg; 7. Grabówka Nr 28a - 500 kg; 8. Gruszeczka Nr 17a - 500kg; 9. Henrykowice Nr 19 - 500kg; 10. Kaszowo Nr 34 - 500kg; 11. Latkowa Nr 23 - 500 kg; 12. Młodzianów Nr 24a - 500kg; 13. Olsza Nr 3a - 500 kg; 14. Ostrowąsy Nr 31 - 500kg; 15. Piękocin Nr 38 -500kg; 16. Piotrkosice Nr 49 - 500kg; 17. Potasznia Nr 12 - 500kg; 18. Pracze Nr 11 - 500kg; 19. Ruda Milicka Nr 11 -500kg; 20. Słączno Nr 2a -500 kg; 21. Sulimierz Nr 21a - 500 kg 22. Tworzymirki Nr 6 - 500 kg; 23. Węgrzynów Nr 21b - 500kg; 24. Wielgie Milickie Nr 9 - 500kg; 25. Wilkowo Nr 5a - 500 kg 26. Wróbliniec Nr 6 - 500kg 27. Wziąchowo Wielkie Nr 39a - 500kg III.2)Węgiel kamienny, energetyczny, sortyment: Gk II Eko - groszek typ 31.1 o parametrach potwierdzonych świadectwem jakości, nie gorszych niż: a) wartość opałowa powyżej 26 MJ/kg, b) zawartość popiołu do 10%, c) zawartość siarki do 0,8%, d) wilgotność poniżej 15% e) granulacja 8 - 20 mm. Przewidywana wielkość zamówienia ok.112 ton, z tego: a) dla Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim - 72 tony, b) dla Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku - 40 ton; III.3 Miał węgla kamiennego Miał IIA, typ 32 o parametrach potwierdzonych certyfikatem jakości, nie gorszych niż: a) wartość opałowa 25MJ/kg - 27MJ/kg, b) zawartość popiołu do 12%, c) zawartość siarki do 0,8 %, d) zawartość wilgoci - do 10 %. Przewidywana wielkość zamówienia ok. 200 ton, z tego: a) dla Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim - 120 ton, b) do kotłowni znajdujących się przy ul. Wojska Polskiego 8 oraz przy ul. Krotoszyńskiej 49 w Miliczu celem ogrzewania obiektów będących w zarządzie Gminy Milicz - 80 ton. III.4. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. III.5. Jednostki organizacyjne oraz Zamawiający wymienione w punkcie III.1, III.2, III.3 Specyfikacji składają zamówienia w formie telefonicznej, faksowej, z określeniem zapotrzebowania na w/w paliwa stałe. Zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny zostać złożone do 7. i 20. dnia miesiąca, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika danej jednostki organizacyjnej lub Urzędu Miejskiego w Miliczu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. IV. Część IV: Zakup i dostawa gazu płynnego propan. IV.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i dzierżawa dwóch zbiorników na gaz propan o pojemności 6.700 l każdy oraz sprzedaż i dostawa do siedziby Gimnazjum we Wróblińcu gazu płynnego propan o parametrach zgodnych z normą PN-C-96008:1998 potwierdzonych świadectwem jakości, o następującym zakresie rzeczowym: Przewidywana wielkość zamówienia gazu płynnego propan w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 15000 litrów. Przewidywaną ilość gazu płynnego propan oszacowano na podstawie danych zużycia gazu płynnego z poprzedniego sezonu grzewczego. IV.2 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie w zależności od potrzeb jednostki organizacyjnej. IV.3 Zamówienia z określeniem zapotrzebowania na gaz płynny propan winny zostać złożone, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika Gimnazjum we Wróblińcu w formie telefonicznej, faksowej lub elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. V. Część V zamówienia: Paliwo pellet V.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Przedszkola Samorządowego w Miliczu paliwa Pellet (Pelet, Pellets) o parametrach zgodnych z normą DIN Plus od producenta posiadającego Certyfikat stosowania normy DIN Plus, nie gorszych niż: - średnica 4-10 mm - długość zgodna z normą Din Plus, - gęstość min. 650 kg/m3 - wartość opałowa powyżej 18MJ/kg - zawartość wody max 10% - popiół poniżej 0,5% Przewidywana wielkość zamówienia paliwa Pellet w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 25ep ( paleta z ilością 1ep = 975kg lub 65 worków po 15kg) lub ok. 1625 worków po 15 kg. Przewidywaną ilość paliwa Pellet oszacowano na podstawie danych zużycia z ubiegłego sezonu. V.2 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb ww. jednostki organizacyjnej w szczególności: - 1 dostawa w ilości 10ep w roku 2012, z płatnością w 2013 roku, - kolejne dostawy wg zapotrzebowania w 2013 roku. V.3 Zamówienia z określeniem zapotrzebowania na paliwo Pellet winny zostać złożone, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika Przedszkola Samorządowego w Miliczu w formie telefonicznej, faksowej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Poza Częścią I przedmiotowej dostawy (gdzie, z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający wymaga osobistego spełniania świadczenia na rzecz Zamawiającego) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - na Część I w wysokości: 2.500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100; - na Część II w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100. - na Część III w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100; - na Część IV w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100; - na Część V w wysokości: 300,00 zł, słownie: trzysta złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach