Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA PALIW NA POTRZEBY GMINY MILICZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
  • Data zamieszczenia: 2013-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
    REGON: 00052861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA PALIW NA POTRZEBY GMINY MILICZ I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I. Zakup i dostawa oleju napędowego i etyliny E95 bezołowiowej: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa (z tankowaniem w lokalnej stacji dostawcy zlokalizowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Urzędu Miejskiego w Miliczu) paliw dla potrzeb wozów bojowych Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Milicz, pojazdów samochodowych Urzędu Miejskiego w Miliczu, Zakładu Usług Komunalnych w Miliczu oraz Szkoły Podstawowej Nr 2 i Szkoły Muzycznej I Stopnia w Miliczu. Przewidywana wielkość zamówienia: 1) Etylina E95 bezołowiowa - ok. 4685 litrów, w tym: a)Zakład Usług Komunalnych w Miliczu - 3200 litrów, b)Ochotnicze Straże Pożarne - 1300 litrów, c)Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu - 120 litrów, d)Gimnazjum w Miliczu - 65 litrów. 2) olej napędowy - ok. 43400 litrów, w tym: a)Zakład Usług Komunalnych w Miliczu - 35000 litrów, b)Ochotnicze Straże Pożarne Gminy Milicz - 5.000 litrów, c)Szkoła Podstawowa Nr 2 i Szkoła Muzyczna I Stopnia w Miliczu - 1.450 litrów, d)Urząd Miejski w Miliczu - 1950 litrów. Przewidywaną ilość paliw oszacowano na podstawie danych z poprzedniego roku kalendarzowego. 1.2. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 1.3 Wykonawca obowiązany jest wystawić odrębne faktury VAT dla każdego z podmiotów składających zamówienie. 1.4 Przedmiotowy materiał musi być w gatunku I, posiadać aktualne atesty i dopuszczenia oraz świadectwa jakości. 1.5 Wykonawca obowiązany jest dysponować stacją paliw płynnych spełniającą warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać stacje paliw płynnych określone rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 243, poz. 2063). 1.6 Wymagana jest możliwość odbioru paliw ze stacji Wykonawcy przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia. 1.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 1.8. Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający wymaga osobistego spełniania świadczenia bez możliwości powierzenia całości lub części zamówienia podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp. 1.9 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówień z wolnej ręki, których łączna wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. W przypadku wyczerpania ilości paliw, uszczegółowionych w formularzu ofertowym, oraz punkcie 2 niniejszej Specyfikacji Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. 2. Część II. Zakup i dostawa oleju opałowego 2.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa franco siedziba Szkoły Podstawowej w Dunkowej i Gimnazjum we Wróblińcu oleju opałowego typu lekkiego o parametrach zgodnych z normą PN-C-96024:2011 tj.: Przewidywana wielkość zamówienia oleju opałowego w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 41 000 litrów, z tego: a)Szkoła Podstawowa w Dunkowej - 28000 litrów, b)Gimnazjum we Wróblińcu - 13000 litrów. Przewidywaną ilość oleju opałowego oszacowano na podstawie danych zużycia oleju z poprzedniego sezonu grzewczego. 2.2. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie, w zależności od potrzeb jednostek organizacyjnych (m. in. od warunków pogodowych oraz max. pojemności zbiorników u odbiorców tj. w Szkole Podstawowej w Dunkowej 10.000 l. i w Gimnazjum we Wróblińcu 6.000 l.). 2.3. Jednostki organizacyjne wymienione w punkcie 2.1 składają zamówienia w formie telefonicznej lub faksowej, z określeniem zapotrzebowania na olej opałowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 3. Część III. Zakup i dostawa paliw stałych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: 1)węgla kamiennego sortymentu orzech I typ 31.2, 32.1 lub 32.2 o parametrach, potwierdzonych certyfikatem jakości węgla, nie gorszych niż: a)wartość opałowa powyżej 28 MJ/kg, b)zawartość popiołu poniżej 9%, c)zawartość siarki poniżej 0,8%, d)wilgotność poniżej 10%. Przewidywana wielkość zamówienia - ok. 292,5 tony, z tego: a)dla Gimnazjum im. Jana Pawła II - 160 ton, b)dla Szkoły Podstawowej im. Juliusza Słowackiego w Sułowie - 13 ton, c)dla Szkoły Podstawowej w Czatkowicach - 20 ton, d)dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Miliczu - 80 ton, e)Zakład Usług Komunalnych - 6 ton, f)dla jednostek pomocniczych - ok. 13,5 tony zgodnie z poniższym zestawieniem: Świetlice wiejskie - opał. L.p. Miejscowość - Sołectwo Adres opał - węgiel w kg 1. Baranowice Nr 17 -500kg 2.Bartniki Nr 29 -500kg 3.Brzezina Sułowska nr 3a - 500kg 4.Czatkowice,ul. Szosowa Nr 6 -500kg 5.Dunkowa Nr 7 - 500kg 6.Grabownica Nr 5b - 500kg 7.Grabówka Nr 28a - 500kg 8.Gruszeczka Nr 17a -500kg 9.Henrykowice Nr 19 -500kg 10. Kaszowo Nr 34 - 500kg 11. Latkowa Nr 23 - 500kg 12.Młodzianów Nr 24a - 500kg 13. Olsza Nr 3a - 500kg 14.Ostrowąsy Nr 31 - 500kg 15.Piękocin Nr 38 - 500kg 16. Piotrkosice Nr 49 - 500kg 17. Potasznia Nr 12 -500kg 18.Pracze Nr 11 -500kg 19. Postolin Nr 18a -500 kg 20. Słączno Nr 2a -500 kg 21. Sulimierz Nr 21a - 500kg 22. Tworzymirki Nr 6 - 500kg 23. Węgrzynów Nr 21b -500kg 24. Wielgie Milickie Nr 9 - 500kg 25.Wilkowo Nr 5a - 500kg 26. Wróbliniec Nr 6 - 500kg 27. Wziąchowo Wielkie Nr 39a - 500kg 2)Węgiel kamienny, energetyczny, sortyment: Gk II Eko - groszek typ 31.1 o parametrach potwierdzonych świadectwem jakości, nie gorszych niż: a)wartość opałowa powyżej 26 MJ/kg, b)zawartość popiołu do 10%, c)zawartość siarki do 0,8%, d)wilgotność poniżej 15% e)granulacja 8 - 20 mm. Przewidywana wielkość zamówienia ok.110 ton, z tego: a)dla Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim - 70 tony, b)dla Szkoły Podstawowej w Nowym Zamku - 40 ton; 3)Miał węgla kamiennego Miał IIA, typ 32 o parametrach potwierdzonych certyfikatem jakości, nie gorszych niż: a)wartość opałowa 25MJ/kg - 27MJ/kg, b)zawartość popiołu do 12%, c)zawartość siarki do 0,8 %, d)zawartość wilgoci - do 10 %. Przewidywana wielkość zamówienia ok. 190 ton, z tego: a)dla Szkoły Podstawowej we Wziąchowie Wielkim - 120 ton, b)do kotłowni znajdujących się przy ul. Wojska Polskiego 8 oraz przy ul. Krotoszyńskiej 49 w Miliczu celem ogrzewania obiektów będących w zarządzie Gminy Milicz - 70 ton. 3.1 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb Zamawiającego i jednostek organizacyjnych. 3.2 Jednostki organizacyjne oraz Zamawiający wymienione w punkcie 3 ppkt 1) 2) i 3) niniejszej Specyfikacji składają zamówienia w formie telefonicznej, faksowej, z określeniem zapotrzebowania na w/w paliwa stałe. Zamówienia, o których mowa w zdaniu poprzednim, winny zostać złożone do 7. i 20. dnia miesiąca, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika danej jednostki organizacyjnej lub Urzędu Miejskiego w Miliczu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 4. Część IV: Zakup i dostawa gazu płynnego propan. 4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i dzierżawa dwóch zbiorników na gaz propan o pojemności 6.700 l każdy oraz sprzedaż i dostawa do siedziby Gimnazjum we Wróblińcu gazu płynnego propan o parametrach zgodnych z normą PN-C-96008:1998 potwierdzonych świadectwem jakości, o następującym zakresie rzeczowym: Przewidywana wielkość zamówienia gazu płynnego propan w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 17000 litrów. Przewidywaną ilość gazu płynnego propan oszacowano na podstawie danych zużycia gazu płynnego z poprzedniego sezonu grzewczego. 4.2. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie w zależności od potrzeb jednostki organizacyjnej. 4.3 Zamówienia z określeniem zapotrzebowania na gaz płynny propan winny zostać złożone, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika Gimnazjum we Wróblińcu w formie telefonicznej, faksowej lub elektronicznej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 5. Część V zamówienia: Paliwo pellet 5.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Przedszkola Samorządowego w Miliczu paliwa Pellet (Pelet ewent. Pellets) o parametrach zgodnych z normą DIN Plus od producenta posiadającego Certyfikat stosowania normy DIN Plus, nie gorszych niż: - średnica 4-10 mm - długość zgodna z normą Din Plus, - gęstość min. 650 kg/m3 - wartość opałowa powyżej 18MJ/kg - zawartość wody max 10% - popiół poniżej 0,5% Przewidywana wielkość zamówienia paliwa Pellet w okresie trwania umowy będzie wynosić ok. 25ep ( paleta z ilością 1ep = 975kg lub 65 worków po 15kg) lub ok. 1625 worków po 15 kg. Przewidywaną ilość paliwa Pellet oszacowano na podstawie danych zużycia z ubiegłego sezonu. 5.2 Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie zakupów sukcesywnie (z uwagi na brak możliwości składowania), w zależności od potrzeb ww. jednostki organizacyjnej w szczególności: - 1 dostawa w ilości 20 ep w roku 2013, z płatnością w 2013 roku, - kolejna dostawa wg zapotrzebowania 2014 roku. 5.3 Zamówienia z określeniem zapotrzebowania na paliwo Pellet winny zostać złożone, przez upoważnionego do kontaktów z Wykonawcą pracownika Przedszkola Samorządowego w Miliczu w formie telefonicznej, faksowej. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Kod CPV: 09111400-4. 5.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w ramach w/w Części I, II, III, IV, V przedmiotowego zamówienia. Poza Częścią I przedmiotowej dostawy (gdzie, z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający wymaga osobistego spełniania świadczenia na rzecz Zamawiającego) Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom. 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy. W przypadku wyczerpania ilości paliw, uszczegółowionych w formularzu ofertowym, oraz punkcie 2 niniejszej Specyfikacji Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: - na Część I w wysokości: 2.500,00 zł, słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100; - na Część II w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100; - na Część III w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100; - na Część IV w wysokości: 500,00 zł, słownie: pięćset złotych 00/100; - na Część V w wysokości: 300,00 zł, słownie: trzysta złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach