Przetargi.pl
Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części: CZĘŚĆ 1: Wdrożenie środowiska do autoryzacji oraz zarządzania użytkownikami, stacjami roboczymi opartego o rozwiązanie katalogowe LDAP oraz migracja istniejących zasobów Zamawiającego do nowego środowiska. CZĘŚĆ 2: Rozbudowa istniejących macierzy EMC Unity 300 o dodatkowe dyski (2 zestawy – lokalizacja ul. Śląska 11/13 i ul. Waszyngtona 5). CZĘŚĆ 3: Rozbudowa istniejącego systemu wydruków oraz urządzeń drukujących wchodzących w skład systemu. CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office 2016. CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa przełączników zarządzalnych warstwy 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: - dla CZĘŚCI 1: 9.800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych), - dla CZĘŚCI 2: 5.700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych), - dla CZĘŚCI 3: 4.700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych), - dla CZĘŚCI 4: 3.300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych), - dla CZĘŚCI 5: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.3.1. SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Zobowiązanie (jeżeli dotyczy), o którym mowa punkcie 6.2. SIWZ, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 5) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach