Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2018-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części: CZĘŚĆ 1: Wdrożenie środowiska do autoryzacji oraz zarządzania użytkownikami, stacjami roboczymi opartego o rozwiązanie katalogowe LDAP oraz migracja istniejących zasobów Zamawiającego do nowego środowiska. CZĘŚĆ 2: Rozbudowa istniejących macierzy EMC Unity 300 o dodatkowe dyski (2 zestawy – lokalizacja ul. Śląska 11/13 i ul. Waszyngtona 5). CZĘŚĆ 3: Rozbudowa istniejącego systemu wydruków oraz urządzeń drukujących wchodzących w skład systemu. CZĘŚĆ 4: Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office 2016. CZĘŚĆ 5: Zakup i dostawa przełączników zarządzalnych warstwy 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: - dla CZĘŚCI 1: 9.800,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset złotych), - dla CZĘŚCI 2: 5.700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych), - dla CZĘŚCI 3: 4.700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych), - dla CZĘŚCI 4: 3.300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych), - dla CZĘŚCI 5: 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.3.1. SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Zobowiązanie (jeżeli dotyczy), o którym mowa punkcie 6.2. SIWZ, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 5) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wdrożenia oprogramowania dla Akademickiego Biura Karier i strony www uczelni - multiportalu
Dodano: 2020-07-08 - Zakup licencji oraz wdrożenie oprogramowania do rozliczeń z NFZ z usługą serwisu
Dodano: 2020-06-23 - Zakup licencji oraz wdrożenie oprogramowania do rozliczeń z NFZ z usługą serwisu”.
Dodano: 2020-05-11 - Uruchomienie posiadanych licencji na oprogramowanie Infomedica/AMMS
Dodano: 2020-02-04 - Dostawa i wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Tychach
Dodano: 2019-07-01 - „E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary”
Dodano: 2017-06-21 - „Rozwój zaawansowanych cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej w Gminie Miedźna”
Dodano: 2017-03-06 - „Rozwój cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej w Gminie Bestwina - usługi”
Dodano: 2017-01-05 - Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia geoportalu wraz z digitalizacją zasobów w ramach zadania: Zakup sprzętu, systemów dziedzinowych, e – usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. Radlin i Rydułtowy w przestrzeni cyfrowej.
Dodano: 2016-12-06 - Uruchomienie zaawansowanych e-usług w Gminie Wyry.
Dodano: 2016-11-30