Przetargi.pl
„E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary”

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41 , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2017-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest ukierunkowany na dostosowanie Gminy Psary do istniejącego zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania związane z rozpowszechnieniem usług i aplikacji dla obywateli. Przedsięwzięcie dotyczy wdrożenia 14 usług na 5 poziomie dojrzałości, 11 na 4 poziomie dojrzałości oraz 3 na 3 poziomie dojrzałości. Obejmuje Urząd Gminy w Psarach oraz 7 jednostek podległych. Uruchomienie e-usług będzie połączone z wdrożeniem oraz modernizacją systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Psary oraz jednostkach organizacyjnych, modernizacją infrastruktury sprzętowej oraz realizacją szkoleń. W wyniku realizacji projektu usprawni się komunikacja pomiędzy interesantami a Gminą Psary, co przyczyni się do realizacji długofalowego procesu budowy i rozwoju społeczeństwa informacyjnego oraz wyrównania dysproporcji w zakresie dostępu i wykorzystania technologii oraz zapewnienia rozwoju elektronicznych usług dla ludności i podmiotów gospodarczych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 1) Opracowanie dokumentacji 2) System elektronicznego zarządzania dokumentami (EZD) wraz z elektronicznym archiwum zakładowym i E-biurem obsługi klienta 3) Zintegrowany system Płatności elektronicznych (e-płatności) 4) Integracja istniejącego Biuletynu Informacji Publicznej z modułem e-rejestry systemu EZD 5) Portal informacyjny zgodny z WCAG 2.0 6) Dziennik elektroniczny (e-dziennik) 7) Modernizacja systemów dziedzinowych umożliwiających obsługę systemów e-usług 8) Szyna usług integrująca usługi ePUAP, EZD i systemy dziedzinowe, automatyzacja przepływu deklaracji podatkowych z platformy ePUAP, EZD do systemu podatkowych 9) Platforma usług publicznych udostępniająca dane z systemów dziedzinowych 10) Platforma konsultacji społecznych 11) e-Rada 12) Wdrożenie systemu kadrowo-płacowego 13) Dostawę infrastruktury serwerowej/urządzenia serwerowe 13.1. Serwera Typ 1 - 1 szt. 13.2. Serwera Typ 2 - 7 szt. 13.3. System Backupu danych (biblioteka taśmowa) - 1 szt 13.4. Pamięć masowa (macierz) - 1 szt. 13.5. Instalacja i konfiguracja – 1 kpl. 3. Na przedmiot zamówienia składają się następujące główne zadania przedmiotowe związane ze dostawą określonych produktów i usług: 1) Zadanie 1. Oprogramowanie - E-usługi (licencje) 2) Zadanie 2. Prace wdrożeniowo - instalacyjne 3) Zadanie 3. Szkolenia 4. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba główna Zamawiającego tj. Urząd Gminy Psar oraz siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego zlokalizowane na terenie gminy Psary, objęte realizacją niniejszego zamówienia w zakresie Wdrożenia obejmujące następujące jednostki podległe: 1) Ośrodek Pomocy Społecznej w Psarach - ul. Szkolna 100, 42-512 Psary 2) Publiczne Gimnazjum w Psarach - ul. Szkolna 32, 42-512 Psary 3) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Dąbiu - Dąbie, ul. Pocztowa 39, 42-504 Będzin 4) Szkoła Podstawowa im. E. Gierczak w Gródkowie - Gródków, ul. Leśna 2, 42-575 Strzyżowice 5) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Strzyżowicach - ul. 1 Maja 17, 42-575 Strzyżowice 6) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Sarnowie - Sarnów, ul. Szkolna 5, 42-512 Psary 7) Zakład Gospodarki Komunalnej w Dąbiu - Dąbie, ul. Dolna 1, 42-504 Będzin 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) został określony w Załączniku nr 8 do SIWZ. 6. Klauzule społeczne Zamawiający odstępuje od wymogu zapisu art. 29 ust.3a Ustawy pzp ze względu na charakter postępowania. 7. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Stosownie do art. 29 ust. 5 Zamawiający informuje, że kwestie związane z dostosowaniem przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych zostały uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Rozwiązania równoważne Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ), umowie, Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) i innych załącznikach, jest mowa o „produkcie, materiale czy systemie typu lub np…” należy przez to rozumieć produkt, materiał czy system taki jak zaproponowany lub inny o standardzie i parametrach technicznych nie gorszych niż zaproponowany. Wszystkie użyte w SIWZ. Umowie, OIPZ i innych załącznikach, znaki handlowe, towarowe, przywołania patentów, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem na producenta. Użyte wszelkie nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający traktuje jako informację uściślającą, która została użyta wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji zamówienia produktów równoważnych, w stosunku do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów funkcjonalnych produktu wskazanego w SIWZ, umowie, OPZ i innych załącznikach. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w SIWZ, umowie, OPZ oraz załącznikach do SIWZ, za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, w tym dokumenty równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 9. Gwarancja i rękojmia Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla zaoferowanego oprogramowania „E-usług” na okres zgodny z deklaracją w Formularzu Ofertowym, tj.: 24 miesiące lub 48 miesięcy lub 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu końcowego (minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące) Uwaga: 1) Termin gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert. 2) Termin gwarancji jakości należy zadeklarować w pełnych miesiącach od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3) Określenie terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym poniżej wymaganego minimum tj. 24 miesiące skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 4) W przypadku deklaracji terminu gwarancji w Formularzu Ofertowym, powyżej określonego maksimum, do porównania złożonych ofert, przyjęte zostanie 60 miesięcy, natomiast w treści umowy – zgodnie z deklaracją zawartą w Formularzu Ofertowym. 5) W przypadku gdy Wykonawca nie określi w Formularzu Ofertowym okresu gwarancji jakości Zamawiający przyjmie gwarancję minimalną tj. 24 miesiące. 6) Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC, a potwierdzeniem za-kończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 7) Wykonawca udziela rękojmi za wady fizyczna rzeczy na okres zadeklarowanemu okresowi gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu końcowego. 8) Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji jakości. 9) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji jakości lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach