Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, Filaretów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
- Data zamieszczenia: 2019-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
Filaretów 31
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
REGON: 27117635800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzbm.tychy.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Miejskim Zarządzie Budynków Mieszkalnych w Tychach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (zwanego dalej ZSI) przeznaczonego do kompleksowej obsługi Zamawiającego wraz z udzieleniem bezterminowej komercyjnej licencji, jego instalacją, wdrożeniem, uruchomieniem, migracją danych z obecnie używanego systemu i wsparciem z tytułu nadzoru autorskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem zamówienia określa załącznik nr 1, 2, 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13) i 14) PZP oraz art. 24 ust. 1 pkt 16)-20) PZP, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 1.1. W okolicznościach wskazanych w pkt 6.2. SIWZ, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia pkt. II p.pkt 2) oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6.1. SIWZ oraz do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ. 1.2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody, o których mowa w pkt. 6.2. SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia będzie udostępniony przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP. 3. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzednim wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. 4. Wypełnione i podpisane Wymagania funkcjonalne - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Płyta DVD, o której mowa w pkt. 6 załącznika nr 2A do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wdrożenia oprogramowania dla Akademickiego Biura Karier i strony www uczelni - multiportalu
Dodano: 2020-07-08 - Zakup licencji oraz wdrożenie oprogramowania do rozliczeń z NFZ z usługą serwisu
Dodano: 2020-06-23 - Zakup licencji oraz wdrożenie oprogramowania do rozliczeń z NFZ z usługą serwisu”.
Dodano: 2020-05-11 - Uruchomienie posiadanych licencji na oprogramowanie Infomedica/AMMS
Dodano: 2020-02-04 - Zakup i dostawa oprogramowania Microsoft Office, przełączników zarządzalnych, wdrożenie środowiska do autoryzacji opartego o rozwiązanie katalogowe, rozbudowa istniejących macierzy oraz systemu wydruków wraz z urządzeniami drukującymi wchodzącymi w skład systemu na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 5 części
Dodano: 2018-05-22 - „E-Psary - zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Gminy Psary”
Dodano: 2017-06-21 - „Rozwój zaawansowanych cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej w Gminie Miedźna”
Dodano: 2017-03-06 - „Rozwój cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej w Gminie Bestwina - usługi”
Dodano: 2017-01-05 - Dostarczenie wszystkich niezbędnych rozwiązań aplikacyjnych i przeprowadzenie wszystkich niezbędnych prac wdrożeniowych w zakresie uruchomienia geoportalu wraz z digitalizacją zasobów w ramach zadania: Zakup sprzętu, systemów dziedzinowych, e – usług oraz ich wdrożenie i uruchomienie w ramach projektu pt. Radlin i Rydułtowy w przestrzeni cyfrowej.
Dodano: 2016-12-06 - Uruchomienie zaawansowanych e-usług w Gminie Wyry.
Dodano: 2016-11-30