Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
- Data zamieszczenia: 2017-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
11 Listopada 37/59
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 483453103, fax. 483452002
REGON: 670897379 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa olejów silnikowych, przekładniowych oraz środków smarowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa olejów silnikowych, przekładniowych oraz środków smarowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w wykazach asortymentowo – ilościowych (cennikach): zadanie nr 1 – oleje przekładniowe i środki smarowe; zadanie nr 2 – oleje silnikowe do pojazdów samochodowych napędzanych silnikami benzynowymi i diesla; zadanie nr 3 - oleje silnikowe do pojazdów samochodowych napędzanych silnikami benzynowymi i diesla będące w okresie gwarancji producenta; zadanie nr 4 – oleje do motocykli/skuterów zadanie nr 5 – oleje do łodzi motorowych, skuterów wodnych i kosiarek 3.1 Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Stacji Obsługi Transportu w: Radomiu ul. Energetyków 14 i ul. 11 – go Listopada 37/59; Płocku ul. J. Kilińskiego 8; Ostrołęce ul. Korczaka 16; Siedlcach ul. Starowiejska 66 lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty karty techniczne oferowanych produktów. 3.3 Z załączonych dokumentów wymienionych w pkt. 3.1 musi wynikać posiadanie przez zaoferowane oleje wymagań postawionych przez Zamawiającego w wykazie asortymentowo – ilościowym - cenniku. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu objętego niniejszym postępowaniem w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnymi wyciekami, o pojemnościach zgodnych ze wskazanymi w wykazach asortymentowo – ilościowych (cennikach). 3.5 Zamawiający wymaga, aby na opakowaniu lub etykiecie umieszczone były następujące informacje: a. nazwa asortymentu; b. pojemność; c. data produkcji; d. nazwa producenta. 3.6 Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment będzie: a. Wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy licząc od dnia jego odbioru przez Zamawiającego; b. W swoim składzie nie będzie posiadał komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych; 3.7 Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment posiada 12 miesięczny termin przydatności do użycia licząc od dnia jego odbioru przez Zamawiającego. 3.8 Dostawy odbywać się będą cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.9 Maksymalny termin dostawy wynosi 4 dni robocze od daty złożenia zmówienia przez Zamawiającego. 3.10 Dopuszczalne jest wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego kwoty wynikającej z oferty Wykonawcy; TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 4 (cztery) dni robocze od daty złożenia zmówienia przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz asortymentowo ilościowy - (Załącznik nr 3-7 do SIWZ) który stanowi integralną część formularza ofertowego - należy złożyć w formie oryginału. 2. Formularz Ofertowy (Załącznik nr 8 do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału na każde zadanie oddzielnie. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. Ponadto: 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STATKÓW POWIETRZNYCH TYPU: EC135, PIAGGIO P.180 AVANTI/AVANTI II, LEARJET LJ 75
Dodano: 2024-03-15 - DOSTAWA PRODUKTÓW NAFTOWYCH
Dodano: 2023-07-31 - Dostawa oleju, makaronu, kasz oraz pozostałych artykułów spożywczych
Dodano: 2022-10-18 - dostawa olejów do konserwacji narzędzi i wiertarek PN-186/20/MKN
Dodano: 2020-07-31 - Zakup i dostawa olejów silnikowych, przekładniowych oraz środków smarowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu
Dodano: 2020-07-21 - dostawa olejów do konserwacji narzędzi PN-157/20/MKN
Dodano: 2020-07-06 - Zakup wraz z dostawą oleju silnikowego, z przeznaczeniem do statków powietrznych typu: Eurocopter EC135P2+, Eurocopter EC135P3, Piaggio P.180 Avanti/Avanti II
Dodano: 2020-04-23 - Zakup wraz z dostawą oleju silnikowego, z przeznaczeniem do statków powietrznych typu: Eurocopter EC135P2+, Eurocopter EC135P3, Piaggio P.180 Avanti/Avanti II
Dodano: 2020-03-25 - Zakup olejów i smarów
Dodano: 2020-03-19 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, z przeznaczeniem do statków powietrznych typu: Eurocopter EC135P2+, Eurocopter EC135P3, Piaggio P.180 Avanti/Avanti II, Robinson R44 Raven II – 5 Zadań
Dodano: 2020-01-23