Przetargi.pl
Zakup i dostawa olejów silnikowych, przekładniowych oraz środków smarowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa olejów silnikowych, przekładniowych oraz środków smarowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa olejów silnikowych, przekładniowych oraz środków smarowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w wykazach asortymentowo – ilościowych (cennikach): Zadanie nr 1 – oleje przekładniowe i środki smarowe; Zadanie nr 2 – oleje silnikowe do pojazdów samochodowych napędzanych silnikami benzynowymi i diesla; Zadanie nr 3 - oleje silnikowe do pojazdów samochodowych napędzanych silnikami benzynowymi i diesla będące w okresie gwarancji producenta; Zadanie nr 4 – oleje do łodzi motorowych, skuterów wodnych i kosiarek. Wymagany termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy od daty zawarcia Umowy 3.1 Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Stacji Obsługi Transportu w: -Radomiu ul. Energetyków 14 i ul. 11 – go Listopada 37/59; -Płocku ul. J. Kilińskiego 8; -Ostrołęce ul. Korczaka 16; -Siedlcach ul. Starowiejska 66 lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty na wezwanie zamawiającego karty techniczne oferowanych produktów. 3.3 Z załączonych dokumentów wymienionych w pkt. 3.2 musi wynikać posiadanie przez zaoferowane oleje wymagań postawionych przez Zamawiającego w wykazie asortymentowo – ilościowym -cenniku. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu objętego niniejszym postępowaniem w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnymi wyciekami, o pojemnościach zgodnych ze wskazanymi w wykazach asortymentowo – ilościowych (cennikach). 3.5 Zamawiający wymaga, aby na opakowaniu lub etykiecie umieszczone były następujące informacje: a) nazwa asortymentu; b) pojemność; c) data produkcji; d) nazwa producenta. 3.6 Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment będzie: a) Wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy licząc od dnia jego odbioru przez Zamawiającego; b) W swoim składzie nie będzie posiadał komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych; 3.7 Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment posiada 12 miesięczny termin przydatności do użycia licząc od dnia jego odbioru przez Zamawiającego. 3.8 Dostawy odbywać się będą cyklicznie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru na własny koszt zgłoszonych do odbioru opakowań po zużytych produktach nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia e-mailem na adres:…………………….. i pozostawienie karty przekazania odpadu. Zgłoszenie i odbieranie będzie dokonywane nie częściej niż raz na kwartał z miejsc wskazanych w § 1 ust. 1 umowy i określało będzie ilość (nie więcej niż ilości zamawiane), wielkość opakowań, a także typ produktu po którym są opakowania. 3.10 Maksymalny termin dostawy wynosi 4 dni robocze od daty złożenia zmówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dotyczącego tej kategorii.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego NA ETAPIE SKŁADANIA OFERT: b) Wykaz asortymentowo ilościowy - (Załącznik nr 2-5 do SIWZ) , który stanowi integralną część formularza ofertowego - należy złożyć w formie oryginału. c) Formularz Ofertowy (Załącznik nr 6A -6D do SIWZ) - należy złożyć w formie oryginału na każde zadanie oddzielnie. d) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. PONADTO g) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. I. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, w sprawie rodzajów dokumentów składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; II. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, w sprawie rodzajów dokumentów sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości . Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Ilekroć w SIWZ, a także w załącznikach do SIWZ, występuje wymóg podpisywania dokumentów lub oświadczeń lub też potwierdzania dokumentów za zgodność z oryginałem, należy przez to rozumieć, że oświadczenia i dokumenty te powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem (podpisami) osoby (osób) uprawnionej (uprawnionych) do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania wykonawcy/podmiotu, na zasobach lub sytuacji którego wykonawca polega na podstawie pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach