MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE ogłasza przetarg
- Adres: 07-410 Ostrołęka, Aleja Jana Pawła II 120A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 29 765 21 10
- Data zamieszczenia: 2022-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MAZOWIECKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.DR.JÓZEFA PSARSKIEGO W OSTROŁĘCE
Aleja Jana Pawła II 120A
07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
tel. 29 765 21 10
REGON: 000304616 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.ostroleka.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa oleju, makaronu, kasz oraz pozostałych artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1- OlejeCzęść 2- MakaronCzęść 3- KaszaCzęść 4- Pozostałe artykuły spożywcze - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09211000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: VII. WADIUM.1. Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 2 280,00 PLN dla całości zamówienia, w tym dla poszczególnych części zamówienia:Część 1 zamówienia – 520,00Część 2 zamówienia – 150,00Część 3 zamówienia- 210,00Część 4 zamówienia- 1 400,002. Wadium można wnosić w następujących formach:2.1 pieniądzu,2.2 gwarancjach bankowych;2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,2.4 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert przelewem na konto Zamawiającego:Powszechna Kasa Oszczędności – Bank Polski SA Oddział w Ostrołęce nr rachunku: 97 1020 3802 0000 1002 0010 8761.Za termin wniesienia wadium uważa się datę i godzinę wpłynięcia środków na konto Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt. 2.2-2.4, powinno być wniesione w postaci elektronicznego oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia w formacie umożliwiającym odczyt dokumentu. Zamawiający nie dopuszcza złożenia dokumentu np. w formacie xml. Wadium może być przesłane wraz z ofertą (skompresowane do jednego pliku). Jeżeli wykonawca przesyła wadium poza ofertą np. e-mail powinno ono być oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania.6. Przy wnoszeniu wadium Zamawiający zaleca wpisanie w treści dokumentu numeru postępowania.7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.8. Wniesione wadium musi zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.9. Zamawiający zwróci wadium, jeżeli wystąpi jedna z przesłanek wymienionych w art. 98 Ustawy PZP.10. Zamawiający zatrzymuj wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 ustawy PZP lub art. 128 ust. 1 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonychw ofercie,c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;1) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane w pkt 2.1. SWZ;2. Nie podlegają wykluczeniu.2.1 Zamawiający wymaga spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania jakiejkolwiek z części zamówienia przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO STATKÓW POWIETRZNYCH TYPU: EC135, PIAGGIO P.180 AVANTI/AVANTI II, LEARJET LJ 75
Dodano: 2024-03-15 - DOSTAWA PRODUKTÓW NAFTOWYCH
Dodano: 2023-07-31 - dostawa olejów do konserwacji narzędzi i wiertarek PN-186/20/MKN
Dodano: 2020-07-31 - Zakup i dostawa olejów silnikowych, przekładniowych oraz środków smarowych do pojazdów służbowych KWP zs. w Radomiu
Dodano: 2020-07-21 - dostawa olejów do konserwacji narzędzi PN-157/20/MKN
Dodano: 2020-07-06 - Zakup wraz z dostawą oleju silnikowego, z przeznaczeniem do statków powietrznych typu: Eurocopter EC135P2+, Eurocopter EC135P3, Piaggio P.180 Avanti/Avanti II
Dodano: 2020-04-23 - Zakup wraz z dostawą oleju silnikowego, z przeznaczeniem do statków powietrznych typu: Eurocopter EC135P2+, Eurocopter EC135P3, Piaggio P.180 Avanti/Avanti II
Dodano: 2020-03-25 - Zakup olejów i smarów
Dodano: 2020-03-19 - Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, z przeznaczeniem do statków powietrznych typu: Eurocopter EC135P2+, Eurocopter EC135P3, Piaggio P.180 Avanti/Avanti II, Robinson R44 Raven II – 5 Zadań
Dodano: 2020-01-23 - Dostawa środków smarowych do ciągników i maszyn rolniczych do Zakładu Doświadczalnego ITP w Biebrzy
Dodano: 2020-01-07