17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2019-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa odzieży roboczej, obuwia roboczego i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Resortu Obrony Narodowej i żołnierzy specjalistów będących na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie. 2. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień – 18100000-0 – Odzież branżowa, specjalna odzież branżowa i dodatki. 3. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także ilości zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez Zamawiającego parametrom technicznym i jakościowym wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty, w tabeli kolumna „ilość podstawowa” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wskazane w tabeli kolumna „ilość w opcji”. 3) Zamawiający zobowiązany jest do zakupu przedmiotu zamówienia w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”. Dostawa zamówienia podstawowego winna być zrealizowana w terminie do 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji dostawy zamówienia podstawowego stanowi kryterium oceny ofert. 4) Pozostała ilość towarów określona w załączniku nr 1 do SIWZ – Formularzu oferty w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” będzie dostarczona przez Wykonawcę w wypadku zaistnienia w tym zakresie potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. 5) Po realizacji dostaw w ilościach i asortymencie określonym w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość podstawowa”, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji. Zamawiający ma prawo do realizacji umowy w zakresie prawa opcji do dnia 30 listopada 2019 r. Zamawiający będzie realizował zakupy objęte prawem opcji na podstawie zamówień składanych Wykonawcy, a Wykonawca ma obowiązek zrealizowania dostaw w ciągu 14 dni kalendarzowych. 6) Wykonawca co do zakresu niezrealizowanych dostaw określonych w tabeli w kolumnie nazwanej „ilość w opcji” nie będzie kierować żadnych roszczeń przeciwko Zamawiającemu. 7) Prawo opcji realizowane będzie na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe. Dodatkowe szczegóły związane z prawem opcji zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru towaru są magazyny Zamawiającego znajdujące się na terenie: a) Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie, ul. Wojska Polskiego 66; b) Jednostka Wojskowa 4653 w Darłowie, ul. Zwycięstwa 2; c) Jednostka Wojskowa 2117 w Kołobrzegu, ul. Koszalińska 76. 6. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w/w zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. wypełniony formularz oferty- załącznik nr 1, 3. w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży, obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej dla pracowników Celowego Związku Gmin R-XXI
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa odzieży, obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej dla pracowników Celowego Związku Gmin R-XXI
Dodano: 2024-03-20 - Zakup i dostawa odzieży roboczej, ochronnej, obuwia, odzieży dla żołnierzy motocyklistów, rękawic roboczych, tog sędziowskich dla pracowników będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie
Dodano: 2023-10-18 - Zakup i dostawa odzieży roboczej, dla żołnierzy motocyklistów, szelek bezpieczeństwa, rękawic roboczych, nakładek antypoślizgowych, tog sędziowskich dla pracowników będących na zaopatrzeniu 15 WOG
Dodano: 2023-09-27 - „Dostawa odzieży, obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej dla pracowników Celowego Związku Gmin R-XXI”
Dodano: 2023-03-31 - Dostawa odzieży wyjściowej i ochronnej na potrzeby Żeglugi Świnoujskiej
Dodano: 2023-03-22 - „Dostawa odzieży, obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej dla pracowników Celowego Związku Gmin R-XXI”
Dodano: 2023-02-24 - „Dostawa odzieży, obuwia roboczego, środków ochrony indywidualnej dla pracowników Celowego Związku Gmin R-XXI”.
Dodano: 2023-01-23 - Usługi krawieckie, prania wodnego, czyszczenia chemicznego oraz dezynfekcji obuwia
Dodano: 2023-01-12 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz odzieży reprezentacyjnej dla pracowników PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
Dodano: 2021-04-15