Przetargi.pl
zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatu biochemicznego w okresie 3 lat

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 361 58 17 , fax. (041) 361 58 17
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego
    ul. Langiewicza 2 2
    25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 361 58 17, fax. (041) 361 58 17
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą automatu biochemicznego w okresie 3 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa odczynników w okresie 3 lat wraz z dzierżawą automatu biochemicznego: Pakiet nr1-dostawa odczynników do badań biochemicznych w okresie 3 lat Pakiet nr2- dzierżawa automatu biochemicznego w okresie 3 lat Szczegółowe wymagania dotyczące w/w przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr1- pakiet nr1,pakiet nr2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Prawo zamówień publicznych. Oferta musi być całościowa, według asortymentu i ilości określonej w załączniku nr1- pakiet nr1, pakiet nr2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Oferta musi być całościowa. Uwagi do pakietów: Cena ofertowa obejmuje koszt: dzierżawy urządzenia, montażu, sukcesywnie zamawianych odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych oraz jednorazowego szkolenia w zakresie obsługi urządzenia. Pakiet nr1 -Dostawa odczynników powinna być w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach nagłych dostawa w ciągu 3 dni - Podane ilości odczynników są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania -Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia. -ilość oferowanych opakowań musi uwzględniać trwałość odczynników po otwarciu, przy założeniu równomiernej realizacji zapotrzebowania przez cały okres umowy -w formularzu cenowym musi zostać zachowana kolejność poszczególnych pozycji. Pakiet nr2 -Zamówienie będzie realizowane od września 2009 r. -dostawa pierwszej partii odczynników w dniu dostawy aparatu -w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć firmowe materiały informacyjne (katalog, prospekt), zawierające dane techniczne, w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów techniczno - użytkowych. W przypadku braku potwierdzenia parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę. Oferta powinna być opisana w tabeli według wzoru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244965002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9700,00 PLN słownie dziewięć tysięcy siedemset
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,b) przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. 4.Brak oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/ odrzuceniem jego oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełnioną i podpisaną ofertę według formularza stanowiącego załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust.1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy (według formularza oświadczenia stanowiącego załącznik nr2 do niniejszej specyfikacji).W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr3 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr4 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz przynajmniej dwóch zrealizowanych dostaw odczynników wraz z dzierżawą automatu biochemicznego w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( każda nie mniejsza niż 150 000,00 PLN brutto )przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości równej przedmiotowi zamówienia. 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w p. VI pp.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia: Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela). Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien : dostarczyć ofertę, będącą oświadczeniem woli wykonawcy, dostarczyć załącznik nr1-pakiet nr1 i pakiet nr2 również w formie elektronicznej Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet: nr1, nr2 do SIWZ, Udokumentować, że zaoferowany przedmiot zamówienia ma przewidziane prawem dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Udokumentować, że produkt dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm., deklaracja zgodności CE Kompletne (aktualne) karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwa rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem, Dokument ( ulotka) z informacją pochodzącą bezpośrednio od producenta, potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami wskazanymi przez zamawiającego, Wskazane wyżej dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Oświadczenia, że wszystkie oferowane produkty posiadają przewidziane prawem dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. pełnomocnictwo do podpisania oferty ( jeżeli dotyczy) podpisane przez osobę/osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt.8 ustawy. Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski. Dostarczyć metodyki do wszystkich zaproponowanych odczynników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wymagania dodatkowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach