Przetargi.pl
Projekt na budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Busku- Zdroju przy ul. Bohaterów Warszawy 120.

Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Mickiewicza 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3783051 , fax. 041 3783578
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju
    ul. Mickiewicza 15 15
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3783051, fax. 041 3783578
    REGON: 29101849000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.busko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt na budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Busku- Zdroju przy ul. Bohaterów Warszawy 120.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem ze wszystkimi branżami niezbędnymi do funkcjonowania obiektu, projektu zagospodarowania terenu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz Prawa zamówień publicznych. Projekt budowlany należy uzgodnić przez rzeczoznawców odpowiednich branż. Wykonanie aktualnej mapy do celów projektowych. Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych do w/w projektu. Kompletna dokumentacja projektowa przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej w pięciu egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742221002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych) w:- pieniądzu;- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;- gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych;- w formie określonej w art.45 ust. 6 pkt 5 - Prawa zamówień publicznych. Do wadium wnoszonego w poręczeniach i gwarancjach bankowych stosuje się przepisy ustawy Prawo Bankowe. Wadium wnoszone jest w formie gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej lub poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy: a).Określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą - 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert). b).Określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; c).Wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; d).Wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; e).Zapis że poręczyciel/gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta; f).Nieodwołalność poręczenia lub gwarancji Wykonawca, który nie wniósł wadium w terminie podlega wykluczeniu z postępowania. Wadium w formie pieniężnej (przelew) należy wpłacić na konto Zamawiającego w :Nadwiślańskim Banku Spółdzielczym w Solcu-Zdroju Oddział Busko-Zdrój NR konta - 92 8517 0007 0010 0070 7563 0016. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium - Projekt na budowę sali gimnastycznej wraz z łącznikiem do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Busku- Zdroju przy Ul. Bohaterów Warszawy 120. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta (parter) w budynku Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju przy ul. Mickiewicza 15. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu do składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty wniesienia wadium (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający wykona niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu okresu związania ofertą. Dyspozycja w zakresie zwrotu wadium dla Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Zamawiający wykona niezwłocznie po wniesieniu zabezpieczenia należnego wykonania umowy i podpisaniu przez Wykonawcę umowy. Wadium wniesione w pieniądzu będzie zwrócone z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowych za przelew na rachunek bankowy Wykonawcy. Wykonawca , którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: - odmówił podpisania umowy na warunkach zawartych w ofercie, - nie wniósł zabezpieczenia należnego wykonania umowy na zasadach określonych specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku przedłużenia terminu składania ofert Wykonawca wnoszący wadium w innej formie niż w pieniądzu musi uwzględnić zmianę terminu związania składaną ofertą .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 2) Wykonawca przedłoży potwierdzenie wykonania co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim zakresem pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach oddzielnej umowy. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż wartość 200 000,00 zł. Ocena spełniania warunków: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według kryterium spełnia lub nie spełnia. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenie i dokumenty:1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1, oraz o nie wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę określone w pkt. 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.busko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach