Przetargi.pl
Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Monitoringu Biologicznego i Środowiska Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314 872; 871 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314 872; 871, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Monitoringu Biologicznego i Środowiska Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Zakładu Monitoringu Biologicznego i Środowiska Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi” 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (5 pakietów): Część 1 (pakiet nr 1) Załącznik nr 1A - Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) odczynników Część 2 (pakiet nr 2) Załącznik nr 1B Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) odczynników Część 3 (pakiet nr 3) Załącznik nr 2A Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) materiałów zużywalnych Część 4 (pakiet nr 4) Załącznik nr 2B Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) materiałów zużywalnych Część 5 (pakiet nr 5) Załącznik nr 2C Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego (do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) materiałów zużywalnych 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wykaz odczynników i materiałów zużywalnych) stanowią: załączniki nr 1 A i 1 B (formularz asortymentowo-cenowy – zakup i dostawa odczynników) do niniejszej SIWZ. Załączniki od 2A do 2C (formularz asortymentowo-cenowy – zakup i dostawa materiałów zużywalnych) 4. Wskazane numery katalogowe oraz nazwa producenta wskazują na specyfikę danego produktu. Metoda badawcza została opracowana i zwalidowana w oparciu o w/w odczynniki. W celu zapewnienia kontynuacji prowadzonych prac zleconych i naukowych oraz zachowania ich poprawności, wiarygodności i porównywalnych wyników konieczne jest użycie w/w odczynników 5. Wskazanie producenta, numerów katalogowych nie wskazuje bezpośrednio na Wykonawcę sukcesywnej dostawy przedmiotowej części zamówienia. 6. Ofertę może złożyć każdy Wykonawca spełniający kryteria określone przez Zamawiającego zainteresowany Wykonaniem przedmiotowego Zamówienia. II. WYMAGANIA DLA PAKIETU 1 (część 1) i PAKIETU 2 (część 2) – dostawa odczynników 1. Odczynniki muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadać wymagane atesty (certyfikaty), jeżeli są one wymagane przepisami prawa oraz odpowiednio oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Przez odczynniki należy rozumieć odczynniki laboratoryjne i testy konieczne do wykonywania oznaczeń. 3. Odczynniki muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników. 4. Zamawiający wskazał numery katalogowe odczynników w celu wskazania ich specyfikacji i składu. Odczynniki o bardzo wysokim stopniu czystości przeznaczone będą również do badań naukowych z zastosowaniem techniki chromatografii cieczowej ze spektrometrią mas oraz techniką wysokosprawnej chromatografii cieczowej i gazowej. III. WYMAGANIA DLA PAKIETU 3 (część 3), PAKIETU 4 (część 4) i PAKIETU 5 (część 5) – dostawa materiałów zużywalnych Materiały zużywalne muszą posiadać stały poziom czystości, który nie zakłóci prowadzenia prac badawczych i naukowych oraz zapewni powtarzalność wyników. IV. DOSTAWY 1. Realizacja przedmiotu zamówienia na podstawie sukcesywnych dostaw. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 13:00) na podstawie sukcesywnych zamówień składanych w formie pisemnej (tj. fax / e-mail) lub telefonicznie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem. w terminie do: Pakiet nr 1 – maksymalnie 14 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 1A do SIWZ) Pakiet nr 2 – maksymalnie 5 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 1B do SIWZ) Pakiet nr 3 – maksymalnie 14 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 2A do SIWZ) Pakiet nr 4 - maksymalnie 14 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 2B do SIWZ) Pakiet nr 5 – maksymalnie 5 dni kalendarzowych (asortyment zgodny z załącznikiem nr 2C do SIWZ) 2. Wartość wskazana przez Wykonawcę w ofercie zawiera wszystkie koszty jakie poniesie zamawiający w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, w szczególności: koszty dostawy do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 3. Za opakowanie towaru oraz jego ubezpieczenie, transport krajowy i zagraniczny, koszty cła, odprawy celnej, podatek od towarów i usług, załadunek i rozładunek oraz za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie odpowiada Wykonawca. 4. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania osób, którymi posłużył się do wykonania zamówienia, jak za swoje działania i zaniechania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia z zachowaniem odpowiednich warunków (w szczególności temperatura) przechowania przedmiotu zamówienia (w szczególności odczynników) w czasie dostawy 6. Dostawa odbywać się będzie na ryzyko i koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu, z zachowaniem odpowiedniej temperatury podczas transportu, jeżeli wymagane jest to ze względu na rodzaj asortymentu. 7. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony przez Zamawiającego. 8. Na każdej partii towaru muszą znajdować się etykiety umożliwiające oznaczenie towaru co do tożsamości. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, dane indywidualizujące tj. w szczególności marka i symbol). 9. Odpowiedzialność za dostarczenie przedmiotu zamówienia w terminie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 10. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar posiadał minimalny okres ważności 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 11. Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli: jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone; upływu terminu przydatności dostarczanego asortymenty lub okresu przydatności do użycia krótszego niż 12 miesięcy (termin ważności zgodny z terminem wskazanym w ofercie) od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 12. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad podczas odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego towaru. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia wolnego od wad na swój koszt i niebezpieczeństwo w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych (tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego), przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że zaoferowany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego. • Ofertą równoważną jest zaoferowanie przedmiotu o takich samych lub lepszych parametrach, jakościowych, spełniający parametry określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 1A, 1B, 2A, 2B, 2C -arkusz asortymentowo-cenowy do SIWZ W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić szczegółową specyfikację z której w sposób niebudzący wątpliwości Zamawiającego będzie wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych standardach jakościowych, w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach