Przetargi.pl
Dowóz uczniów z terenu Gminy Tuszyn do szkół podstawowych i publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Tuszyn oraz na zajęcia z wychowania fizycznego na pływalni „Oceanik” i Hali Sportowej w Tuszynie w roku szkolnym 2020/2021

Centrum Obsługi Administracyjno-Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 614 34 51 , , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracyjno-Finansowej Szkół i Przedszkoli w Tuszynie
    Piotrkowska 13
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 614 34 51 , , fax. -
    REGON: 36607727500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coafsip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz uczniów z terenu Gminy Tuszyn do szkół podstawowych i publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Tuszyn oraz na zajęcia z wychowania fizycznego na pływalni „Oceanik” i Hali Sportowej w Tuszynie w roku szkolnym 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Tuszyn do szkół podstawowych i publicznych przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Tuszyn oraz ich odwóz po zakończonych zajęciach lekcyjnych wraz z zapewnieniem im opieki podczas przewozu, wsiadania, wysiadania oraz doprowadzania uczniów i dzieci do szkoły i przedszkola, w roku szkolnym 2020/2021, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz okresu przerw na skutek „siły wyższej”. W związku z realizacją zajęć wychowania fizycznego na obiektach sportowych w Tuszynie planowany jest również dowóz uczniów w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.). Zezwolenia lub licencje udzielone na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów będą akceptowane, jeżeli zachowały moc prawną, nie wygasły bądź nie zostały cofnięte.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziału VI ust. 3 pkt 3 lit. a) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 pkt 4 lit a) a1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 pkt 4 lit a) a1) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy Rozdziału VI ust. 3 pkt 4 lit a) a1) stosuje się. d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Oświadczenia i dokumenty dotyczące podmiotów trzecich Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a UPZP, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: a) Zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ – Zobowiązanie innego podmiotu oraz, b) Oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 3 pkt. 3 – w odniesieniu do tych podmiotów, potwierdzające brak podstaw ich wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdz. VI ust. 1 pkt. 2 lit a i b. Dokumenty dotyczące składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa: - wraz z ofertą, oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 oraz 4 do SIWZ oraz; - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.coafsip.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ – Grupa kapitałowa, a pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach