Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, ul. Władysława Grabskiego 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8764243 , fax. 076 8764235
- Data zamieszczenia: 2012-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
ul. Władysława Grabskiego 26 26
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 076 8764243, fax. 076 8764235
REGON: 00001775600450 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli do Sal Obsługi Klientów w: - I/ZUS w Głogowie, - I/ZUS w Jaworze, - I/ZUS w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli do Sal Obsługi Klientów w: - I/ZUS w Głogowie, - I/ZUS w Jaworze, - I/ZUS w Lubinie. I. MEBLE DO SALI OBSŁUGI KLIENTA W INSPEKTORACIE ZUS W GŁOGOWIE 1) Biurko z nawisem, z półką pod klawiaturę - 8 szt. 2) Krzesło/fotel dla pracowników - 10 szt. 3) Stół dla klientów - 6 szt. 4) Biurko proste - 2 szt. 5) Nadstawka recepcyjna - 1 szt. 6) Biurko proste z półką pod klawiaturę - 1 szt. 7) Kontener do biurka 3-szufladowy z piórnikiem i zamkiem centralnym - 10 szt. 8) Podstawka pod jednostkę (komputer) - 10 szt. 9) Szafa ubraniowa - 3 szt. 10) Szafo-regał - 4 szt. 11) Szafa aktowa 2-drzwiowa pełna bez nadstawki - 7 szt. 12) Szafa aktowa mała - 8 szt. 13) Szafo-regał na dokumenty - 2 szt. 14) Regał na dokumenty otwarty - 8 szt. 15) Ścianka pomiędzy stanowiskami - 9 szt. II. MEBLE DO SALI OBSŁUGI KLIENTA W INSPEKTORACIE ZUS W JAWORZE 16) Biurko z nawisem, z półką pod klawiaturę - 6 szt. 17) Krzesło/fotel dla pracowników - 6 szt. 18) Stół dla klientów - 3 szt. 19) Kontener do biurka (3-szufladowy z piórnikiem i zamkiem centralnym) - 6 szt. 20) Podstawka pod jednostkę (komputer) - 6 szt. 21) Szafo-regał na dokumenty - 3 szt. 22) Szafo-regał na dokumenty - 3 szt. 23) Regał na dokumenty otwarty - 6 szt. 24) Kącik dla dzieci - 1 kpl. 25) Ścianka pomiędzy stanowiskami - 8 szt. III. MEBLE DO SALI OBSŁUGI KLIENTA W INSPEKTORACIE ZUS W LUBINIE 26) Biurko z nawisem, z półką pod klawiaturę - 7 szt. 27) Biurko z nawisem, z półką pod klawiaturę - 2 szt. 28) Krzesło dla klientów - 16 szt. 29) Krzesło/fotel dla pracowników - 10 szt. 30) Stół dla klientów - 6 szt. 31) Kontener do biurka (3-szufladowy z piórnikiem i zamkiem centralnym) - 10 szt. 32) Podstawka pod jednostkę (komputer) - 10 szt. 33) Szafo-regał na dokumenty - 1 szt. 34) Szafo-regał na dokumenty - 3 szt. 35) Szafo-regał na dokumenty - 2 szt. 36) Szafo-regał na dokumenty - 1 szt. 37) Regał na dokumenty otwarty - 9 szt. 38) Ścianka pomiędzy stanowiskami - 7 szt. 39) Ścianka pomiędzy stanowiskami - 3 szt. 40) Lada w punkcie informacyjnym - 1 szt. 41) Szafo-regał na dokumenty w punkcie informacyjnym - 1 szt. Ze względu na różną lokalizację Sal Obsługi Klientów oraz termin zakończenia robót budowlano-montażowych, dostawa i montaż mebli będzie realizowana w trzech transzach (terminach). Terminarz dostaw przedstawia się następująco: 1) w I/ZUS w Głogowie - do 17.12.2012 r. 2) w I/ZUS w Jaworze - do 30.04.2013 r. 3) w I/ZUS w Lubinie - do 30.03.2013 r. Wartość szacunkowa wynosi 133.380,00 zł (bez podatku VAT). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-51/16: Dostawa i montaż mebli, stanowiących uzupełnienie wyposażenia Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu KMP Legnica.
Dodano: 2016-07-25 - WYBÓR DOSTAWCY MEBLI NA WYMIAR ZABAWEK I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-60/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania. Znak postępowania: ZP-52/WZŻ/2016
Dodano: 2016-05-25 - ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA PRZEMKÓW
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mebli dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego AC/BZP/233/2015
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa foteli i krzeseł biurowych dla komórek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2015-09-17