Nadleśnictwo Przemków ogłasza przetarg
- Adres: 59-170 Przemków, ul. Ceglana 3
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 832 04 04 , fax. 76 8320655
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Przemków
ul. Ceglana 3 3
59-170 Przemków, woj. dolnośląskie
tel. 76 832 04 04, fax. 76 8320655
REGON: 39023866000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA PRZEMKÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie mebli wbudowanych w pomieszczeniach siedziby Nadleśnictwa Przemków, dostawa umeblowania i sprzętu AGD oraz ich montaż. Zamówienie będzie wykonywane w dwóch etapach realizacyjnych. Pierwszy etap dotyczy pomieszczeń w części nowej, dobudowanej (oznaczone na rysunkach kondygnacji i opisane z symbolem P). Zakończenie pierwszego etapu realizacyjnego planowane jest na 31.07.2016 r. Drugi etap dotyczy pomieszczeń w istniejącej części siedziby Nadleśnictwa Przemków i jego realizacja planowana jest w okresie od 15.01.2017 do 28.02.2017. W zakres zamówienia wchodzi: 1) opracowanie projektu wykonawczego mebli wbudowanych tj. szaf oraz zabudowy kuchennej wg przekazanych przez Zamawiającego w SIWZ wytycznych (w zakres opracowania wchodzi wykonanie inwentaryzacji i zwymiarowania pomieszczenia, konstrukcje każdego projektowanego mebla (szafy do zabudowy, meble kuchenne), zestawienia materiałowe) 2) dostawa i montaż umeblowania (biurowego, kuchennego, archiwum), 3) dostawa i montaż wyposażenia AGD do mebli pod zabudowę kuchenną (zlewozmywak x 2, zmywarka, lodówka x 2, kuchnia mikrofalowa, ekspres do kawy x 2), 4) zaprojektowanie i wykonanie oraz montaż tablic i tabliczek, które będą spełniały wymagania określone w Księdze Identyfikacji Wizualnej PGL LP (tablica informacyjna, dwie tablice ogłoszeń, tabliczki przy drzwiach). Zaprojektowane i dostarczone meble muszą być funkcjonalne, estetyczne, trwałe i ergonomiczne, wykonane z materiałów wysokiej jakości. W pierwszym etapie realizacyjnym należy wyposażyć następujące pomieszczenia: 1. P0.04 archiwum - system przechowywania materiałów archiwalnych, w tym 2 regały stacjonarne o długości ok. 2000 mm każdy, 3 regały przesuwne podwójne dwusekcyjne o długości ok. 2000 mm każdy; biurko oraz krzesło pracownicze obrotowe, 2. P1.06 hol - dwie ławki - siedziska, dwie tablice ogłoszeniowe wykonane zgodnie z wytycznymi z Księgi Identyfikacji Wizualnej PGL LP o wymiarach 100 x 150, tablica informacyjna oraz tabliczki przydrzwiowe wykonane zgodnie z wytycznymi z Księgi Identyfikacji Wizualnej PGL LP. 3. P1.01 sekretariat z aneksem kuchennym - lada recepcyjna z nadstawką i podświetleniem, szafka pod drukarkę, szafa zabudowa - 2 szt. (do zaprojektowania), parapet - zabudowa pod okno, zabudowa socjalna (do zaprojektowania) wyposażona w zlewozmywak jednokomorowy z baterią, lodówkę, ekspres do kawy, część aktową, szafa ubraniowa (do zaprojektowania), fotel dla interesanta, 4. P1.02 biuro Zastępcy Nadleśniczego - biurko, komoda niska do biurka, kontener mobilny, stół konferencyjny, 4 krzesła do stołu konferencyjnego, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 298 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 3 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), wysokiej klasy fotel menedżerski obrotowy. 5. P1.03 biuro Nadleśniczego - biurko, dostawka do biurka, kontener mobilny, stół konferencyjny, 8 krzeseł do stołu konferencyjnego, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 382 x wys.250 x gł.60 cm, fronty podzielone na 4 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), wysokiej klasy fotel menedżerski obrotowy. 6. P2.03 kuchnia - zabudowa kuchenna narożna na wymiar wg wcześniejszych pomiarów i projektu. Zabudowa kuchenna powinna być wyposażona w: lodówkę do zabudowy wysokość min.140 cm, mikrofalówkę, zamontowaną w blacie płytę elektryczną dwu palnikową, zamontowany w blacie zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem i baterią oraz zmywarkę do zabudowy, 2 krzesła barowe, 7. P2.01 biuro Zastępcy Nadleśniczego - biurko, komoda niska do biurka, kontener mobilny, stół konferencyjny, 4 krzesła do stołu konferencyjnego, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 180 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 2 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), wysokiej klasy fotel menedżerski obrotowy. 8. P2.02 pokój Działu Technicznego - 3 biurka opierane na komodzie, 3 komody, 3 krzesła obrotowe pracownicze, stół konferencyjny, 2 krzesła konferencyjne, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 550 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 6 skrzydeł przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 9. P2.07b łazienka damska - szafa stanowiąca magazyn na środki czystości o wymiarach ok. szer. 120 x wys. 250 x gł. 40, dwudrzwiowa. W drugim etapie realizacyjnym należy wyposażyć następujące pomieszczenia: 1. 2.05 gabinet Głównego Księgowego - biurko opierane na komodzie, komoda, krzesło obrotowe pracownicze, dwa krzesła konferencyjne, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 535 x wys.230 x gł.60, fronty podzielone na 6 skrzydeł przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 2. 2.04 pokój Działu Księgowego - 4 biurka opierane na komodzie, 4 komody, 4 krzesła obrotowe pracownicze, dwie szafy przesuwne do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 458 x wys.230 x gł.150, fronty podzielone na 3 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 3. 2.01 pokój Działu sprzedaży drewna - 3 biurka opierane na komodzie, 3 komody, 3 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 360 x wys.230 x gł.60, fronty podzielone na 4 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), dwa krzesła konferencyjne, stolik, komoda, 4. 1.07 gabinet Inżyniera Nadzoru - 2 biurka opierane na komodzie, 2 komody, 2 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 390 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 4 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 5. 1.06 gabinet Straży Leśnej - 2 biurka opierane na komodzie, 2 komody, 2 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 160 x wys.250 x gł.70, fronty podzielone na 2 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 6. 1.05 gabinet Kadr - 2 biurka opierane na komodzie, 2 komody, 2 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 500 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 3 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), dwa krzesła konferencyjne, stolik, 7. 1.03 gabinet Działu Administracji - biurko opierane na komodzie, komoda, krzesło obrotowe pracownicze, krzesło konferencyjne, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 210 x wys.250 x gł.50, fronty podzielone na 2 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 8. 1.02 gabinet Działu Administracji - 3 biurka opierane na komodzie, 3 komody, 3 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 438 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 4 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 9. 1.08. serwerownia - biurko, krzesło obrotowe pracownicze, szafa metalowa na serwery o wymiarach ok. szer. 50 x wys. 250 x gł. 80, szafa aktowa, dwudrzwiowa o wymiarach ok. szer. 120 x wys.250 x gł. 60, 10. 1.09. portiernia - biurko, kontener, krzesło obrotowe pracownicze, dwie szafy ubraniowe o wymiarach ok. szer. 60 x wys. 250 x gł. 60, 11. 2.03. kasa - biurko z nadstawkami, kontener mobilny, komoda, krzesło obrotowe pracownicze, 12. Hol - komoda na urządzenie wielofunkcyjne. Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z Wykonawcami w sposób ostateczny. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UMW/AZ/PN-51/16: Dostawa i montaż mebli, stanowiących uzupełnienie wyposażenia Centrum Naukowej Informacji Medycznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. Marcinkowskiego 2-6, 50-368 Wrocław
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego w ramach pierwszego wyposażenia dla obiektu KMP Legnica.
Dodano: 2016-07-25 - WYBÓR DOSTAWCY MEBLI NA WYMIAR ZABAWEK I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA WNĘTRZ NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 10 WE WROCŁAWIU
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Znak postępowania: ZP-60/WZŻ/2016
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa mebli i wyposażenia do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 2 zadania. Znak postępowania: ZP-52/WZŻ/2016
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa mebli biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa mebli dla Wrocławskiego Centrum Sieciowo- Superkomputerowego AC/BZP/233/2015
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa mebli
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa foteli i krzeseł biurowych dla komórek Administracji Centralnej Uniwersytetu Wrocławskiego
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa 15 sztuk foteli biurowych dla Działu Finansowego.
Dodano: 2015-08-27