Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
- Data zamieszczenia: 2012-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
ul. Domańskiego 7 7
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
REGON: 23082154600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ul. Morcinka - etap I odwodnienie - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje powołanie inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Modernizacja ul. Morcinka - etap I odwodnienie. 2. W ramach robót budowlanych, objętych usługą nadzoru inwestorskiego, wykonane zostaną roboty budowlane polegające na odwodnieniu drogi ul. Morcinka. Wody opadowe odprowadzone będą poprzez odwodnienie liniowe, studnie ściekowe - wpusty uliczne, przykanalikami do istniejących w ulicy kanałów deszczowych i rowu melioracyjnego. 3. Roboty budowlane, objęte nadzorem inwestorskim, realizowane będą na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 16/2011 z dnia 18.01.2011r. i prowadzone na terenie działek o nr ewidencyjnych: 1, 85, 86, 36/30, 32, 33, 56, 30/2 Obr. XII AM-1. Wyżej wymieniona decyzja stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ, jako jej integralna część. 4. Zakres rzeczowy nadzorowanych robót budowlanych obejmuje: 1) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, 2) rozebranie krawężników betonowych na ławie z betonu z wywozem i kosztami składowania, 3) rozebranie nawierzchni z betonu asfaltowego z wywozem i kosztami utylizacji, 4) korytowanie pod ławy krawężników, oporników betonowych i obrzeży z wywozem i kosztami składowania, 5) ułożenie krawężników betonowych wystających, z wykonaniem ław betonowych z oporem, 6) ułożenie oporników betonowych z wykonaniem ław z oporem, 7) ułożenie obrzeży betonowych z wykonaniem ław, 8) roboty ziemne, 9) rozebranie kanału deszczowego z rur betonowych oraz studni rewizyjnej z kręgów betonowych, 10) wykonanie (odtworzenie) studni z kręgów betonowych, 11) wykonanie przykanalików, 12) montaż studzienek ściekowych ulicznych żelbetowych, 13) montaż odwodnienia liniowego, 14) wykonanie drenażu francuskiego (filtr z geowłókniny igłowej, nietkanej, wypełnienie z tłucznia 31,5÷63 mm; rura drenarska fi 125/145 w otulinie syntetycznej), 15) wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej na ławie z betonu, 16) roboty ziemne - zasypanie wykopów po kanałach i studniach pospółką z dowozu z zagęszczeniem warstwami, 17) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa o frakcji 0-31,5, grubości 15cm na jezdni stabilizowanej mechanicznie, 18) wykonanie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu drogowego na czas robót. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Firmę Budowlano-Inżynieryjną OLEX, w skład której wchodzą: 1) Projekt Budowlany, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, 3) Ekspertyza Geotechniczna, 4) mapa orientacyjna, 5) przekroje poprzeczno-konstrukcyjne, przekrój podłużny, przekrój konstrukcyjny kanału deszczowego - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie: 1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych, przy udziale Zamawiającego, terenu budowy. Z przekazania terenu budowy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sporządzi protokół, 3) Przekazanie Wykonawcy robót budowlanych Dziennika Budowy i bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w Dzienniku Budowy, 4) Weryfikacja, przed zatwierdzeniem przez Zamawiającego, przedłożonego przez Wykonawcę robót budowlanych Programu Zapewnienia Jakości, w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 5) Nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem, składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 6) Weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 7) Reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy, 8) Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, a także prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 9) Przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 10) Obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Kierownika Budowy, 11) Z każdego pobytu na terenie budowy Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sporządzi protokół, 12) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, nadzorowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 13) Uzgadnianie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej z jej autorem oraz wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie ich przez projektanta w ramach nadzoru autorskiego, jeżeli zajdzie konieczność zmian, 14) Monitorowanie postępu prac, 15) Prowadzenie rozliczenia umowy na roboty budowlane, tj. rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, 16) Sprawdzenie przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące również poruszanie się po terenie budowy) oraz, że prace budowlane zostały zorganizowane z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 17) Przeprowadzanie regularnych inspekcji terenu budowy sprawdzających m. in.: prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i zdrowia, jakość używanych materiałów, itp., 18) Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 19) Zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie trwania budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 20) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dokona sprawdzenia ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itp., za które Wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z zapisami umowy na roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 21) Zatwierdzanie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i naniesienie niezbędnych korekt tych rysunków, 22) Bieżące zgłaszanie nadzorowi autorskiemu zastrzeżeń i ewentualnych zmian, wprowadzanych przez Zamawiającego i/lub Wykonawcę robót, 23) Zatwierdzenie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego proponowanych metod wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę robót budowlanych, w terminie 7 dni od dnia otrzymania, 24) Kontrolowanie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego źródeł pozyskania materiałów oraz sprawdzanie uprawnień, dokumentów i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 25) Zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 26) Sprawdzanie i potwierdzanie, przed wbudowaniem, jakości stosowanych i dostarczanych materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 27) Zatwierdzenie materiałów budowlanych, urządzeń i wyposażenia przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności, itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, 28) Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, 29) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 30) Organizowanie, prowadzenie i protokołowanie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego cotygodniowych Rad Budowy z udziałem: Kierownika Budowy, Przedstawicieli Wykonawcy robót oraz Przedstawicieli Zamawiającego, 31) Organizowanie oraz przeprowadzanie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbioru końcowego robót, tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia ww. odbiorów z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót, 32) Nadzorowanie wykonania przez Wykonawcę robót zaleceń komisji odbiorowej i usunięcia stwierdzonych wad, usterek dających się naprawić, 33) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, sieci, urządzeń technicznych, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych oraz usuniętych wad, zapewnienie nadzoru i akceptacji przeprowadzonych testów technologicznych rozruchów urządzeń i wyposażenia, 34) Pełnienie nadzoru przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad przeprowadzaniem wszelkich testów, prób i rozruchów oraz przeglądów, 35) Zatwierdzanie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przyjętych, opracowanych przez Wykonawcę robót budowlanych: wszelkich wymaganych instrukcji eksploatacyjnych, dokumentacji rozruchowej i instrukcji obsługi, w celu ułatwienia przekazywania obiektu do eksploatacji przyszłemu Użytkownikowi, 36) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zaakceptuje wyniki wszelkich prób przed oddaniem obiektu do eksploatacji, 37) Sporządzanie przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego pisemnych opinii dotyczących wad obiektu uznanych za nie nadające się do usunięcia oraz wnioskowanie o obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy robót z określeniem utraty wartości robót budowlanych i kwot obniżonego wynagrodzenia za te roboty, 38) Żądanie od Wykonawcy Robót, Kierownika Budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 39) Kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową, normami i specyfikacjami technicznymi, w zakresie wymaganych prób i badań w zaakceptowanym laboratorium dla potwierdzenia osiągnięcia zakładanych parametrów przy odbiorze końcowym, 40) Sprawdzanie poprawności opracowania dokumentacji powykonawczej oraz ocena jej zgodności z faktycznie wykonanymi robotami budowlanymi, weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót oraz weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 41) Weryfikacja przez Inspektora Nadzoru przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 42) Dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów, 43) Informowanie Zamawiającego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o konieczności wykonania robót uzupełniających i innych zgodnie z umową na roboty budowlane i z zachowaniem zasad ustawy Prawo zamówień publicznych, 44) W przypadku niewłaściwego wywiązywania się Wykonawcy robót z zobowiązań wynikających z umowy, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dochodzić będzie należnych kar za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań, poprzez sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 45) Pisemne opiniowanie (w aspekcie prawnym, formalnym i merytorycznym) przyczyn nie dotrzymania terminu na ukończenie przez Wykonawcę robót, stanowiące podstawę dla Zamawiającego do ewentualnego wystąpienia w sprawie kar, o odszkodowanie za zwłokę i do dochodzenia (na zasadach ogólnych ustawy KC) odszkodowania uzupełniającego podnoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego sporządzi opinię i dostarczy ją Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zaistnienia ww. okoliczności, 46) W przypadku przerwania umowy na roboty budowlane Zespół Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany nadzorować umowę na roboty budowlane będącą kontynuacją robót umowy przerwanej, 47) W przypadku przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę robót Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego przygotuje inwentaryzację wykonanych robót, w celu ostatecznego ich rozliczenia, 48) W przypadku przerwania umowy na roboty budowlane Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dokona wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym co najmniej nadzór nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi, itp., 49) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego dostarczy Zamawiającemu dokumenty i informacje w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 50) Inspektor Nadzoru Inwestorskiego przygotuje materiały i będzie brał udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów. 7. Jeżeli w dokumentacji projektowej lub technicznej powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1174 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28