Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-748 Gdańsk, Chmielna
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
- Data zamieszczenia: 2019-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
Chmielna 27/33
80-748 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 078 200, , fax. 583 018 459
REGON: 00001775600514 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, KRZESEŁ OBROTOWYCH I TAPICEROWANYCH NA POTRZEBY ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych, krzeseł obrotowych i tapicerowanych, odpowiednio dla części, na potrzeby Oddziału ZUS w Gdańsku i podległych jednostek organizacyjnych. 1) Część I zamówienia - meble biurowe 2) Część II zamówienia - meble kancelaryjne 3) Część III zamówienia - krzesła obrotowe i tapicerowane Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy, odpowiednio dla każdej części zamówienia, w terminie 50 dni od daty zawarcia umowy, lecz nie później niż do 12.12.2019r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu wyróżniono 3 etapy składnia dokumentów i oświadczeń: A - DO TERMINU SKŁADANIA OFERT - SKŁADAJĄ WSZYSCY WYKONAWCY: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony Formularz oferty. 2) Załącznik nr 7 do SIWZ - wypełniony Formularz cenowy dla części I zamówienia – meble biurowe – o ile dotyczy, tzn. w przypadku składania oferty na tę część zamówienia. 3) Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie / oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, (jeżeli dotyczy) ze zobowiązaniem innego podmiotu/ów do oddania zasobów zgodnie z pkt 8.3 SIWZ. 4) Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie / oświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) Wykonawcy o braku postaw wykluczenia z postępowania. 5) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa. B – PO OTWARCIU OFERT - SKŁADAJĄ WSZYSCY WYKONAWCY: w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP: 1) Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dot. grupy kapitałowej. C – PO OCENIE OFERT – SKŁADA WEZWANY WYKONAWCA: 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, aktualne na dzień złożenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych. 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, aktualne na dzień złożenia, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – odpowiednio, aktualnego na dzień złożenia, z zastrzeżeniem pkt 10.5 do SIWZ. 5) (jeżeli dotyczy) Dokumenty podmiotów trzecich, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania – odpowiednio, aktualne na dzień złożenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-09-27 - Dostawa i montaż mebli biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Wzmocnienie infrastruktury powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych w celu zwiększenia efektywności ich działania
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa mebli do sopockich placówek oświatowych
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa mebli do Przedszkola nr 10 w Sopocie
Dodano: 2023-02-20 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa i montaż mebli do nowego budynku biurowego Urzędu Gminy przy ul. Głównej 20 w Kobylnicy(II)”
Dodano: 2022-11-06 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU
Dodano: 2022-10-06 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli dla Starostwa Powiatowego w Wejherowie
Dodano: 2022-08-05 - ZP/123/2020 Dostawa wraz z montażem mebli dla Biblioteki Głównej GUMed
Dodano: 2021-02-08