Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg
- Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
ul. Wyspiańskiego 10 10
32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
REGON: 07218165203113 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych i biurowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP, 2) mają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3) wykonają zamówienie w terminie określonym w części I pkt 2 SIWZ 4) zaakceptują termin płatności faktury 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 24 miesięcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: 1. Wypełniony Formularz oferty wg załącznika nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 PZP wg załącznika nr 2. 3. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki. 4. Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Projekt umowy - wg załącznika nr 3 - powinien być zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz nośników informacji (płyt CD-R, CD-RW, DVD) dla potrzeb INiG - PIB przez okres 24 miesięcy
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa tonerów ,i nośników danychy
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych tj. tonerów, tuszów, papieru do urządzeń kserująco-drukujących do jednostek organizacyjnych Zamawiającego
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów do 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska k/Krakowa
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa tonerów na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego
Dodano: 2016-01-15 - zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa tuszy, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów do Jednostki Wojskowej 3811 Rząska /k Krakowa na potrzeby OHQ COL-DKL
Dodano: 2015-08-19 - Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych tj. tonerów, tuszów, papieru do urządzeń kserująco-drukujących do jednostek organizacyjnych Zamawiającego
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa tuszy, tonerów, atramentów
Dodano: 2015-03-09