Przetargi.pl
Przebudowa II piętra budynku A w ramach zadania inwestycyjnego Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku

Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ogłasza przetarg

  • Adres: 32-661 Bobrek, ul. Księżnej Ogińskiej 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-33 8464404 , fax. 0-33 8461349
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku
    ul. Księżnej Ogińskiej 2 2
    32-661 Bobrek, woj. małopolskie
    tel. 0-33 8464404, fax. 0-33 8461349
    REGON: 00079260400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa II piętra budynku A w ramach zadania inwestycyjnego Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne: Przebudowa II piętra budynku A w ramach zadania inwestycyjnego Standaryzacja Domu Pomocy Społecznej w Bobrku. 2. W zakres robót wchodzą: - roboty rozbiórkowe w zakresie armatury sanitarnej, instalacji wod.-kan., rozebranie ścianek i okładzin ściennych, podłóg i posadzek, wykucia drzwi i zamurowania otworów drzwiowych, odbicia spękanych tynków - wykonanie posadzek i okładzin wierzchnich posadzek, - ścianki działowe i sufity podwieszone, - zabezpieczenie ogniochronne słupów i podciągów stalowych, - wykonanie wentylacji, - tynki wewnętrzne, oblicowania ścian i malowanie, -montaż drzwi wejściowych, - roboty w zakresie instalacji wod.-kan., - roboty w zakresie instalacji c.o., - roboty w zakresie instalacji elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiących załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do złożenia oferty Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wadium. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.06.2009r. do godziny 10:00, z zastrzeżeniem ust. 9. 3. Zamawiający ustala wadium na kwotę 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 4. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień składania ofert. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w pkt. 7, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 6. Wykonawca w treści oferty wskazuje sposób wniesienia wadium. 7. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek: Dom Pomocy Społecznej w Bobrku ul. Księżnej Ogińskiej 2 32-661 Bobrek BS O/ Oświęcim nr rachunku: 17 8123 0000 0012 0203 2000 0110 8. W poleceniu przelewu należy zaznaczyć, że wpłata dotyczy przedmiotowego postępowania. 9. W przypadku wniesienia wadium przelewem na rachunek bankowy, o terminie jego wniesienia decydować data uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 10. Wadium w postaci niepieniężnej należy złożyć w kasie DPS w Bobrku, mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego w Bobrku przy ul. Księżnej Ogińskiej 2. 11. Prosi się wykonawców, aby kserokopię złożonego w kasie dokumentu lub polecenia przelewu załączyć do oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania wadium w ofercie. 12. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 b), c), d), e) muszą zachować ważność przez cały okres, w którym wykonawca jest związany ofertą. 13. Wadium w postaci niepieniężnej, pod rygorem nieważności, winno mieć oznaczone tytuły bezwzględnej wymagalności, w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy pzp. Art. 46 ust.5: Zamawiający wstrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady zwrotu wadium zostały określone w art. 46 ust. 1, ust. 2 i ust. 4 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ Wykaz niezbędnych formularzy, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1. Wypełniony Formularz oferty - wg wzoru oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Podpisany projekt umowy ( w celu potwierdzenia akceptacji warunków umowy) - wg załącznika nr 3 do SIWZ; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej dokument, o którym mowa w niniejszym punkcie składa każdy uczestnik konsorcjum oddzielnie. Jeżeli chociaż jeden z nich będzie podlegał wykluczeniu, to wykluczony zostanie wykonawca - konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast niniejszego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin wystawienia takich dokumentów nie może być wcześniejszy niż określony dla dokumentów podanych. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wymaga się wykonania, co najmniej dwóch robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości powyżej 600 000 zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie np. referencje od inwestora lub protokół odbioru końcowego wykonanych robót. 6. Wykaz osób, które będą kierować robotami budowlanymi realizacją zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Oświadczenie o podwykonawcach wraz ze wskazaniem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że nie będzie powierzał zamówienia podwykonawcom - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Dowód złożenia wadium; 10. Kosztorys ofertowy wyliczony metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z zasadami opisanymi w Rozdziale VIII wraz z wykazem składników cenotwórczych zastosowanych w kosztorysie przy kalkulacji wartości robót. 11. W przypadku składania oferty wspólnej przez konsorcjum lub w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach