Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6881202, 6881209 , fax. 84 6866974
- Data zamieszczenia: 2015-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
ul. Kościuszki 103 103
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6881202, 6881209, fax. 84 6866974
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Oddziałów ZUS w: Rzeszowie, Jaśle, Nowym Sączu, Tarnowie, Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Radomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Oddziałów ZUS w: Rzeszowie, Jaśle, Nowym Sączu, Tarnowie, Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Radomiu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w rozumieniu art. 36 ust. 2 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień pblicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej upzp wg poniższego rozwiązania z podziałem na 4 części: 1) Część I - Dostawa materiałów do urządzeń laserowych i atramentowych dla Oddziałów ZUS w: Rzeszowie, Jaśle, Nowym Sączu i Tarnowie; 2) Część II - Dostawa materiałów do urządzeń drukujących termotransferowych dla Oddziałów ZUS w: Rzeszowie, Jaśle, Nowym Sączu i Tarnowie; 3) Część III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Oddziałów ZUS w: Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Radomiu; 4) Część IV - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń termotransferowych do Oddziałów ZUS w: Biłgoraju, Kielcach, Lublinie i Radomiu. 3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę wg wyboru na jedną lub więcej części objętych niniejszym postępowaniem. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych części zawierają załączniki: nr 1.1; 1.2; 1.3; 1.4; do siwz. 5.Zamawiający informuje, że ilości wskazane w załącznikach nr 3.1 - 3.4 (formularzach cenowych) do siwz są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w w/w załącznikach nr 3.1 - 3.4 do siwz. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zrealizowana z tytułu wykonania umowy wyniesie co najmniej 50% (w przypadku cz. I i II zamówienia), 70% (w przypadku cz. III i IV zamówienia) ceny podanej w formularzu ofertowym w zakresie poszczególnych części. 6. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej części zawierają również istotne postanowienia umowy (zał. nr 11 do siwz). 7. Oferowany przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA TONERÓW, TUSZY I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek, Nr 16/16/N
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-13 - zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń dla MCK, PPP, OSZ funkcjonujących w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Dodano: 2016-05-09 - Przetarg nieograniczony na dostawy tuszy i tonerów (znak sprawy 32/16)
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby UMWL z podziałem na części [OP-IV.272.25.2016.MON]
Dodano: 2016-04-04 - sukcesywne dostawy tonerów i materiałów drukujących dla IUNG-PIB w Puławach
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
Dodano: 2016-02-18