Województwo Lubelskie ogłasza przetarg
- Adres: 20-029 Lublin, ul. Artura Grottgera 4
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 44 16 636 , fax. 81 44 16 535
- Data zamieszczenia: 2016-04-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubelskie
ul. Artura Grottgera 4 4
20-029 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 44 16 636, fax. 81 44 16 535
REGON: 43101917000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby UMWL z podziałem na części [OP-IV.272.25.2016.MON] - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby UMWL z podziałem na części. Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2016 r. (Biuro Planowania Przestrzennego). Część II: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie tonerów oraz akcesoriów do drukarek i kserokopiarek oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych dla Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich (PROW, KSOW). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: WADIUM: 1.Ustala się kwotę wadium w wysokości: 450,00 zł dla części I zamówienia oraz 1 800,00 zł dla części II zamówienia. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na konto Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie: 96 1020 3150 0000 3102 0047 7489 z dopiskiem wadium do sprawy OP-IV.272.25.2016.MON dla części (należy wpisać numer części) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się dzień i godzinę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Wadium można wnieść do dnia, w którym upływa termin składania ofert, ale przed nadejściem godziny, do której powinny być złożone oferty. 4.Dokument w formie gwarancji i poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust. 2 lit. b-e, do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: a)wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8. b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego c)na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 7 lit. a, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki,w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego (ust. 8 i 11). W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Wykonawca wnosząc wadium na różne części postępowania powinien wyraźnie zaznaczyć jaka kwota odnosi się do danej części postępowania. W celu uniknięcia pomyłek Zamawiający zaleca wniesienie wadium osobno dla każdej części postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA TONERÓW, TUSZY I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek, Nr 16/16/N
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-13 - zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń dla MCK, PPP, OSZ funkcjonujących w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Dodano: 2016-05-09 - Przetarg nieograniczony na dostawy tuszy i tonerów (znak sprawy 32/16)
Dodano: 2016-05-04 - sukcesywne dostawy tonerów i materiałów drukujących dla IUNG-PIB w Puławach
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
Dodano: 2016-02-18 - Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-01-13