Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 24-100 Puławy, ul. Czartoryskich 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 47 86 700 , fax. 81 47 86 900
- Data zamieszczenia: 2016-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Czartoryskich 8 8
24-100 Puławy, woj. lubelskie
tel. 81 47 86 700, fax. 81 47 86 900
REGON: 00007929500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy tonerów i materiałów drukujących dla IUNG-PIB w Puławach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych tonerów i materiałów drukujących do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych IUNG-PIB w Puławach zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ. 2. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nie używane, nie uszkodzone, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy, wolne od wad fizycznych i prawnych, zapakowane w oryginalne opakowania producenta, z widoczną nazwą producenta urządzenia do którego produkt jest przeznaczony, z symbolem produktu, numerem katalogowym i datą produkcji, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, które będą spełniały parametry wskazane w załączniku nr 2 i które będą mogły być użytkowane zgodnie z przeznaczeniem. Produkty muszą być materiałami zalecanymi przez producentów urządzeń, do których są przeznaczone lub równoważnymi. 3. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tonera, wydajność produktu i jakość wydruku) w stosunku do oryginału, z widoczną nazwą producenta oraz nazwą urządzenia, do którego produkt jest przeznaczony, symbolem produktu i datą produkcji, nie powodujący awarii urządzenia do którego jest przeznaczony, nie używany, nie uszkodzony, posiadający wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 4. Dostarczone materiały drukujące będą posiadały termin przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące dla tonerów, 12 miesięcy dla tuszy - licząc od dnia dostawy. Wykonawca gwarantuje poprawną jakość wydruku do wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. 5. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art.30 ust.5 ustawy Pzp wykazać, że oferowane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego a w szczególności, że są tożsame lub o nie gorszych parametrach techniczno eksploatacyjno użytkowych i jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek dostarczyć dokumenty o których mowa w Rozdziale VI. ust. 4. 6. Ponadto gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o tym musi znaleźć się w ofercie, w szczególności Wykonawca winien precyzyjnie wypełnić załącznik nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy- kolumna nr 5), gdzie Wykonawca poda: producenta, kod produktu nadany przez producenta i oferowaną wydajność). 7. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia, a w szczególności wykaz typów/modeli urządzeń jakie użytkuje Zamawiający i rodzaj tonera zalecanego przez producenta urządzenia oraz szacunkowe ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zostały określone w załączniku numer 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. 8. Określone ilości są szacunkowe, mogą ulegać zmianom w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: niewymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rodzaj oferowanego materiału eksploatacyjnego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA TONERÓW, TUSZY I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek, Nr 16/16/N
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2016-07-13 - zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń dla MCK, PPP, OSZ funkcjonujących w ramach utrzymania rezultatów projektu OHP jako realizator usług rynku pracy
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
Dodano: 2016-05-09 - Przetarg nieograniczony na dostawy tuszy i tonerów (znak sprawy 32/16)
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek na potrzeby UMWL z podziałem na części [OP-IV.272.25.2016.MON]
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
Dodano: 2016-02-18 - Sprzedaż i dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-01-13