Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej ogłasza przetarg
- Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, Nadbrzeżna 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej
Nadbrzeżna 11
57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
REGON: 890197772 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zulbystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2023-2024 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
papier do urządzeń biurowych i papier wizytówkowy - pozycje nr 83 – nr 91 formularza asortymentowo-cenowego zał. nr 2a do SWZmateriały biurowe wyszczególnione w pozycjach nr 1 – nr 82 oraz nr 92 – nr 314 formularza asortymentowo-cenowego zał. nr 2a do SWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 – 1000,00 zł, dla części 2 - 500,00 zł2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a. dla części 1 - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę co najmniej 80 000 złb. dla części 2 - warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) na kwotę co najmniej 65 000 zł2) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):a. dla części 1 zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 2 dostawy (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostawy na podstawie 1 umowy) papieru do urządzeń drukujących kopiujących (urządzeń biurowych) oraz papieru wizytówkowego na łączną kwotę nie mniejszą niż 120 000,00 zł brutto.b. dla części 2 zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 2 dostawy (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostawy na podstawie 1 umowy) materiałów biurowych na łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-30
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa papieru i materiałów biurowych.
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa papieru i materiałów biurowych dla BSWP
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa papieru i materiałów biurowych.
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa papieru i materiałów biurowych.
Dodano: 2020-06-10 - Dostawa papieru i materiałów biurowych.
Dodano: 2020-01-24 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2019-08-29 - Dostawa worków foliowych różnych, worków na zwłoki, etykiet na worki, papieru ksero i komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej.
Dodano: 2019-06-13 - Dostawa papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2019-05-27 - SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU DO DRUKOWANIA I PAPIERU FOTOKOPIUJĄCEGO DO ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2019-04-18