Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
- Data zamieszczenia: 2020-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Podwale 31-33
50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. +48713403716, fax. +48717824171
REGON: 93015621600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://dolnoslaska.policja.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru i materiałów biurowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych. 2. Dostawa obejmuje papier i materiały biurowe wskazane w załączniku numer 1.1 i 1.2 do SIWZ oraz spełniające niżej wymienione wymagania: a) wolne od wad fizycznych i prawnych, b) fabrycznie nowe. 3. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument zostało podzielone na 2 części: 3.1. Część 1 – dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Lubin w ilościach i rodzaju określonym w załączniku numer 1.1 do SIWZ, 3.2. Część 2 – dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Polkowice w ilościach i rodzaju określonym w załączniku numer 1.2 do SIWZ, Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub obu częściach postępowania. Maksymalna ilość części, w której Wykonawca może złożyć ofertę: 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na cały asortyment objęty przedmiotem dostawy w danej części postępowania. 4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. Miejsce dostawy: Część 1 postępowania: Komenda Powiatowa Policji w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin. Część 2 postępowania: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach, ul. Legnicka 15, 59-100 Polkowice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa w terminie wyznaczonym do składania ofert: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia oraz całkowitą cenę ofertową brutto, 2. Wypełniona i podpisana kalkulacja ceny sporządzona zgodnie z załącznikiem asortymentowo – cenowym (załącznik nr 1.1 lub 1.2 do SIWZ – odpowiednio do części, w której Wykonawca składa ofertę). 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne wykonawcy, stanowiące potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 4. Pełnomocnictwa składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza: 4.1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku ofert składanych przez takich Wykonawców, 4.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty przez spółkę cywilną – w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników. 5. Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców – załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2023-2024
Dodano: 2023-05-19 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2020-10-16 - Dostawa papieru i materiałów biurowych dla BSWP
Dodano: 2020-08-12 - Dostawa papieru i materiałów biurowych.
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa papieru i materiałów biurowych.
Dodano: 2020-06-10 - Dostawa papieru i materiałów biurowych.
Dodano: 2020-01-24 - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
Dodano: 2019-08-29 - Dostawa worków foliowych różnych, worków na zwłoki, etykiet na worki, papieru ksero i komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej.
Dodano: 2019-06-13 - Dostawa papieru i materiałów biurowych
Dodano: 2019-05-27 - SUKCESYWNA DOSTAWA PAPIERU DO DRUKOWANIA I PAPIERU FOTOKOPIUJĄCEGO DO ODDZIAŁU REGIONALNEGO AGENCJI MIENIA WOJSKOWEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2019-04-18